Telemarketingul este o muncă destul de sedentară. Telemarketerii lucrează, de obicei, cu echipa lor într-un call-center, unde fiecare are propriul birou sau cabină cu un calculator și un telefon. Aceștia folosesc căști cu microfon pentru a interacționa cu clienții potențiali și cu cei potențiali fără a fi distrași. Unele companii le permit angajaților să lucreze de acasă, cu condiția să aibă o conexiune bună la internet.
Program de lucru
Câțiva telemarketeri lucrează în program normal de lucru și au o medie de 40 de ore/săptămână; alții pot alterna între turele de zi și de noapte, în funcție de compania lor și de baza de clienți care poate fi locală sau internațională.
.
Despre angajatori
Căutarea unui nou loc de muncă poate părea o provocare. Un teleormănean își poate stimula căutarea unui loc de muncă cerând recomandări rețelei sale, contactând direct companiile, folosind platforme de căutare a locurilor de muncă, mergând la târguri de locuri de muncă, valorificând social media și interesându-se la agențiile de recrutare de personal.
Telemarketerii sunt, în general, angajați de:
- Industria serviciilor de sprijinire a afacerilor
- Transportatorii de telecomunicații prin cablu
- Întreprinderi financiare și bancare
- Organizații civice, de apărare socială
-
- Servicii de donații și donații
- Firme de construcții
- Industria de radiodifuziune
- Colegi, universități și școli profesionale
- Servicii de îngrijire a sănătății
- Companiile de cumpărături electronice și casele de vânzări prin corespondență
- Transportatorii de asigurări
- Firme de proiectare de sisteme informatice
Sindicalizare
Asociațiile și organizațiile profesionale, cum ar fi Sales and Marketing Executives International (SMEI), sunt esențiale pentru telemarketerii interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri similare din industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe adaugă valoare CV-ului dumneavoastră, consolidându-vă în același timp acreditările și calificările.
Provocari intalnite
Asociațiile și organizațiile profesionale, cum ar fi Sales and Marketing Executives International (SMEI), sunt esențiale pentru telemarketerii interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri similare din industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe adaugă valoare CV-ului dumneavoastră, consolidându-vă în același timp acreditările și calificările.