Invata bine

Afla care sunt carierele potrivite pentru tine, citeste informatii despre ele, fa cursuri certificate pentru a putea avea un castig.

Select Your Favourite
Category And Start Learning.

Telemarketer

Telemarketers are the invisible sales geniuses of the marketing world who use a judicious mix of listening, business, speaking and persuasive skills to convince potential customers to buy whatever they are being sold.

Citeste mai mult
Denumiri alternative
  • Reprezentant vânzări de marketing
  • Reprezentant vânzări telefonice (TSR)
  • Reprezentant servicii telefonice (TSR)
  • Reprezentant vânzări telematice
  • Specialist vânzări telematice
  • Specialist vânzări telematice
Vrei sa stii ce aptitudini ai? Te invitam sa faci un test gratuit, in urma caruia poti afla care sunt punctele tale forte si ce meserii ti se potrivesc
Incepe testul de aptitudini
Salariile pentru Telemarketer in afara Romaniei
USA
$31.437 An ~ $2.620 luna
UK
£46.243 An ~ £3.854 luna

Esti interesat de o cariera ca Telemarketer?
Inregistreaza la urmatoarele cursuri recomandate pentru aceasta meserie. Primesti certificari!

Cariera de Telemarketer este potrivita pentru persoanele ce au trasaturile de personalitate:

Vrei sa stii care este profilul tau? Foloseste platforma xxx pentru a afla care sunt carierele potrivite pentru tine. Parcurge testul de profilare si iti dam rezultatul pe loc. Gratuit.

Telemarketingul este cea mai rapidă și mai eficientă abordare pentru a ajunge la publicul țintă și a obține feedback.

.

Exploreaza cariera de Telemarketer

Telemarketerii sunt geniile invizibile ale vânzărilor din lumea marketingului, care folosesc un amestec judicios de abilități de ascultare, de afaceri, de vorbire și de persuasiune pentru a convinge potențialii clienți să cumpere ceea ce li se vinde.

.

Responsabilitati

Ce fac telemarketerii?

Un telemarketer ar trebui în mod obișnuit să:

  • Solicită vânzări de produse și servicii sau solicitări de donații de la întreprinderi și persoane fizice prin intermediul unei comunicări telefonice persuasive și scenarizate
  • Să redacteze scenarii de vânzare structurate corespunzător, care să răspundă nevoilor și intereselor publicului țintă și să transmită informații esențiale despre produs sau serviciu
  • Să planifice și să efectueze studii de clientelă/marketing pentru a localiza publicul țintă și potențialii clienți
  • Obține informații de contact ale clienților potențiali prin intermediul anuarelor telefonice, al cărților de răspuns din reviste și al listelor achiziționate de la alte organizații
  • Răspunde la apelurile telefonice ale clienților țintă solicitați prin intermediul reclamelor sau răspunde prompt la apelurile acestora pentru a le cunoaște cerințele

  • Solicitați clienții potențiali și faceți-le un scurt discurs despre produsul, serviciul sau cauza caritabilă aflată pe ordinea de zi
  • Vindeți caracteristicile, prețul și beneficiile produsului, serviciului sau cauzei caritabile într-un mod convingător
  • Vindeți caracteristicile, prețul și beneficiile produsului, serviciului sau cauzei caritabile într-o manieră convingătoare

  • Utilizați telefonul, poșta sau e-mailul pentru a urmări prezentările inițiale de vânzări sau pentru a consolida corespondența cu clienții
  • Confirmați datele de contact ale clienților; introduce detaliile exacte ale achiziției specifice, metoda de plată și feedback-ul în sistemul lor computerizat
  • Programează programări pentru ca reprezentanții de vânzări să se întâlnească cu potențialii clienți și să efectueze vânzări și demonstrații în persoană, dacă este necesar
  • Urmărește clienții prin telefon sau e-mail într-un mod profesionist și eficient din punct de vedere interpersonal, care să îmbunătățească obiectivele de afaceri
  • Îndeplinește cota de vânzări prestabilită și facilitează vânzările viitoare; adaptează sau dezvoltă scenarii de vânzări pentru a răspunde nevoilor și intereselor pieței țintă
  • /p>
  • Învățați, monitorizați și îndrumați noii recruți pentru a asigura acuratețea scripturilor și controlul calității
  • Mențineți înregistrări exacte ale contactelor, conturilor și comenzilor; răspundeți la întrebări suplimentare din partea clienților și rezolvați problemele

Mediu de lucru standard

Telemarketingul este o muncă destul de sedentară. Telemarketerii lucrează, de obicei, cu echipa lor într-un call-center, unde fiecare are propriul birou sau cabină cu un calculator și un telefon. Aceștia folosesc căști cu microfon pentru a interacționa cu clienții potențiali și cu cei potențiali fără a fi distrași. Unele companii le permit angajaților să lucreze de acasă, cu condiția să aibă o conexiune bună la internet.


Program de lucru

Câțiva telemarketeri lucrează în program normal de lucru și au o medie de 40 de ore/săptămână; alții pot alterna între turele de zi și de noapte, în funcție de compania lor și de baza de clienți care poate fi locală sau internațională.

.


Despre angajatori

Căutarea unui nou loc de muncă poate părea o provocare. Un teleormănean își poate stimula căutarea unui loc de muncă cerând recomandări rețelei sale, contactând direct companiile, folosind platforme de căutare a locurilor de muncă, mergând la târguri de locuri de muncă, valorificând social media și interesându-se la agențiile de recrutare de personal.

Telemarketerii sunt, în general, angajați de:

  • Industria serviciilor de sprijinire a afacerilor
  • Transportatorii de telecomunicații prin cablu
  • Întreprinderi financiare și bancare

  • Organizații civice, de apărare socială
  • Servicii de donații și donații
  • Firme de construcții
  • Industria de radiodifuziune
  • Colegi, universități și școli profesionale
  • Servicii de îngrijire a sănătății
  • Companiile de cumpărături electronice și casele de vânzări prin corespondență
  • Transportatorii de asigurări
  • Firme de proiectare de sisteme informatice

Sindicalizare

Asociațiile și organizațiile profesionale, cum ar fi Sales and Marketing Executives International (SMEI), sunt esențiale pentru telemarketerii interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri similare din industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe adaugă valoare CV-ului dumneavoastră, consolidându-vă în același timp acreditările și calificările.


Provocari intalnite

Asociațiile și organizațiile profesionale, cum ar fi Sales and Marketing Executives International (SMEI), sunt esențiale pentru telemarketerii interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri similare din industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe adaugă valoare CV-ului dumneavoastră, consolidându-vă în același timp acreditările și calificările.


Tipul de experienta necesara

Angajatorii preferă candidații cu experiență în posturi de vânzări sau de servicii pentru clienți în call-center; și dacă puteți dovedi că ați fost capabil să îndepliniți în mod constant cotele de vânzări așteptate, pe lângă manipularea și procesarea informațiilor de plată prin telefon, ați putea fi un bun candidat pentru un loc de muncă de telemarketer. Formarea în telemarketing și telesales cu experiență profesională în utilizarea formularelor online pentru a procesa detaliile de plată și ale clienților vă va oferi un avantaj suplimentar.

Calificari si certificari recomandate

Deși nu există cerințe educaționale fixe pentru a deveni telemarketer, o diplomă de bacalaureat sau GED (General Education Development) sunt calificări minime standard. O diplomă de bacalaureat în marketing, afaceri, vânzări, calculatoare sau comunicare vă poate ajuta să vă evidențiați pe o piață a muncii competitivă.

Concentrați-vă pe studii de afaceri, comunicare și media și informatică în liceu. Cursurile de engleză și de vorbire vă vor ajuta să vă dezvoltați abilitățile de comunicare scrisă și orală.


Certificari & Diplome

Certificarea demonstrează competența unui telemarketer într-un set de aptitudini, de obicei prin experiență de lucru, formare și promovarea unui examen.

Certificarea în vânzări, servicii pentru clienți, managementul relațiilor cu clienții, comunicare în afaceri și managementul și consilierea creditelor de la o organizație obiectivă și reputată se va dovedi avantajoasă în obținerea unui loc de muncă și în avansarea carierei.

Traseul acestei cariere

Experiența, performanța și abilitatea de a promova și vinde produse și servicii determină evoluția în carieră a telemarketerilor care pot începe ca juniori și își croiesc drum prin rolurile de director de telemarketing, lider de echipă și supervizor de telemarketing înainte de a deveni director de telemarketing sau director de vânzări.

Există o mare probabilitate ca marile companii să aleagă să promoveze experți în telemarketing cu performanțe excepționale în funcția de director de telemarketing. Mișcarea laterală în marketing, relații publice sau resurse umane este un eveniment comun în rândul telemarketerilor întreprinzători.


Perspective de viitor

Candidații cu o experiență adecvată în vânzări și servicii pentru clienți au cele mai bune perspective de angajare.

Dezvoltare profesionala

Candidații cu o experiență adecvată în vânzări și servicii pentru clienți au cele mai bune perspective de angajare.

Extra informatii

Măiestriați-le pe toate!

Există patru tipuri de strategii de telemarketing pe care le puteți realiza zilnic.

Strategia de telemarketing de ieșire implică apelarea la rece a potențialilor clienți și întreprinderi pentru a promova un produs sau serviciu. Telemarketingul inbound are loc atunci când potențialii clienți contactează telemarketerul după ce au fost solicitați prin reclame și prin eforturile de vânzare ale companiei.

Strategia de telemarketing B2B sau business-to-business implică o afacere care își promovează produsele și serviciile către o altă afacere cu care urmărește să construiască o relație pe termen lung. Strategia de marketing business-to-consumer sau B2C implică firmele care își comercializează produsele și serviciile către publicul lor țintă.

Potențialele avantaje și dezavantaje ale telemarketingului freelancer vs. angajarea cu normă întreagă

Telemarketerii freelanceri au programe de lucru și locații mai flexibile. Ei au proprietatea deplină a afacerii și își pot selecta proiectele și clienții. Cu toate acestea, ei se confruntă cu o muncă și un flux de numerar inconstante, ceea ce înseamnă mai multă responsabilitate, efort și risc.

Pe de altă parte, un telemarketer cu normă întreagă are beneficii de sănătate, asigurări și planuri de pensionare sponsorizate de companie. Ei au siguranța locului de muncă, cu o sursă de venit fixă și de încredere și îndrumare din partea șefilor lor. Cu toate acestea, ei se pot confrunta cu plictiseala din cauza lipsei de flexibilitate, de proprietate și de varietate.

Când vă decideți între a fi freelancer sau angajat cu normă întreagă, luați în considerare avantajele și dezavantajele pentru a vedea ce funcționează cel mai bine pentru dumneavoastră.

In concluzie

Măiestriați-le pe toate!

Există patru tipuri de strategii de telemarketing pe care le puteți realiza zilnic.

Strategia de telemarketing de ieșire implică apelarea la rece a potențialilor clienți și întreprinderi pentru a promova un produs sau serviciu. Telemarketingul inbound are loc atunci când potențialii clienți contactează telemarketerul după ce au fost solicitați prin reclame și prin eforturile de vânzare ale companiei.

Strategia de telemarketing B2B sau business-to-business implică o afacere care își promovează produsele și serviciile către o altă afacere cu care urmărește să construiască o relație pe termen lung. Strategia de marketing business-to-consumer sau B2C implică firmele care își comercializează produsele și serviciile către publicul lor țintă.

Potențialele avantaje și dezavantaje ale telemarketingului freelancer vs. angajarea cu normă întreagă

Telemarketerii freelanceri au programe de lucru și locații mai flexibile. Ei au proprietatea deplină a afacerii și își pot selecta proiectele și clienții. Cu toate acestea, ei se confruntă cu o muncă și un flux de numerar inconstante, ceea ce înseamnă mai multă responsabilitate, efort și risc.

Pe de altă parte, un telemarketer cu normă întreagă are beneficii de sănătate, asigurări și planuri de pensionare sponsorizate de companie. Ei au siguranța locului de muncă, cu o sursă de venit fixă și de încredere și îndrumare din partea șefilor lor. Cu toate acestea, ei se pot confrunta cu plictiseala din cauza lipsei de flexibilitate, de proprietate și de varietate.

Când vă decideți între a fi freelancer sau angajat cu normă întreagă, luați în considerare avantajele și dezavantajele pentru a vedea ce funcționează cel mai bine pentru dumneavoastră.

Sfat?

În cazul în care aveți de-a face cu reclamațiile clienților, timpul este esențial. O reacție promptă din partea dvs. demonstrează profesionalismul și dedicarea dvs. față de dorințele și nevoile clientului.

Cursuri gratuite bazate pe aptitudinile necesare pentru aceasta cariera

Vrei sa afli cum interactionezi cu cei din jur?

Dureaza 2 minute. Complet gratuit.