Invata bine

Afla care sunt carierele potrivite pentru tine, citeste informatii despre ele, fa cursuri certificate pentru a putea avea un castig.

Select Your Favourite
Category And Start Learning.

Tehnician de informații în domeniul sănătății

The healthcare sector is home to many careers, from nurses and surgeons to therapists, offering several essential services for our wellbeing. An often-overlooked category of experts in this vast field is that of Health Information Technicians. These professionals use their medical and organisational prudence to maintain patient information, such as medical histories and test results, electronically and on paper, which physicians use for appropriate diagnosis.

Citeste mai mult
Denumiri alternative
  • Tehnicieni de evidență medicală
  • Codificator clinic
  • Ofițer de codificare clinică
  • Codificator de diagnoză
  • Înregistrator de evidență medicală
  • Coordonator de evidență medicală
  • Tehnician de evidență medicală
  • MRT
  • Codificator medical
  • Codificator medical
  • .
Vrei sa stii ce aptitudini ai? Te invitam sa faci un test gratuit, in urma caruia poti afla care sunt punctele tale forte si ce meserii ti se potrivesc
Incepe testul de aptitudini
Salariile pentru Tehnician de informații în domeniul sănătății in afara Romaniei
USA
$33.851 An ~ $2.821 luna
UK
£27.842 An ~ £2.320 luna

Esti interesat de o cariera ca Tehnician de informații în domeniul sănătății?
Inregistreaza la urmatoarele cursuri recomandate pentru aceasta meserie. Primesti certificari!

Cariera de Tehnician de informații în domeniul sănătății este potrivita pentru persoanele ce au trasaturile de personalitate:

Vrei sa stii care este profilul tau? Foloseste platforma xxx pentru a afla care sunt carierele potrivite pentru tine. Parcurge testul de profilare si iti dam rezultatul pe loc. Gratuit.

În 2020, Epic și Cerner au început un startup de inteligență artificială numit Saykara, care poate auzi și înțelege conversația medic-pacient, similar asistenților digitali precum Alexa, dar pentru sistemul de sănătate.

.

Exploreaza cariera de Tehnician de informații în domeniul sănătății

Sectorul sănătății găzduiește multe cariere, de la asistente medicale și chirurgi la terapeuți, oferind mai multe servicii esențiale pentru bunăstarea noastră. O categorie de experți din acest domeniu vast, adesea trecută cu vederea, este cea a tehnicienilor de informații medicale. Acești profesioniști își folosesc prudența medicală și organizatorică pentru a păstra informațiile despre pacienți, cum ar fi istoricul medical și rezultatele testelor, în format electronic și pe hârtie, pe care medicii le folosesc pentru un diagnostic adecvat.

Responsabilitati

Ce fac tehnicienii de informații medicale?

Un tehnician de informații medicale trebuie, de obicei, să:

  • Colectează și stochează informațiile medicale ale pacienților în dosarele electronice de sănătate (EHR) pentru a permite recuperarea și raportarea ușoară și rapidă, ceea ce îi ajută pe medici să pună diagnostice; utilizează dosarele pentru a analiza modelele de boală și rezultatele tratamentelor
  • Inițializează dosarele medicale prin căutarea în indexul principal al pacienților; să organizeze și să mențină bazele de date clinice
  • să verifice dosarele și documentele medicale pe suport de hârtie pentru acuratețe și să le transfere în EHR
  • să înțeleagă și să gestioneze datele medicale ale pacienților prin intermediul acestor dosare medicale electronice standardizate, utilizând sisteme de clasificare, terminologia tehnologiei informației medicale și acronimele
  • Controlați și actualizați fișele medicale ale pacienților pentru a vă asigura că acestea sunt actualizate, complete și exacte; notificați furnizorii de asistență medicală cu privire la deficiențele din fișe și rezolvați discrepanțele
  • Utilizați sistemele de clasificare standard pentru a atribui coduri pacienților existenți și noi; să utilizeze astfel de coduri clinice pentru a facilita rambursarea asigurărilor și analiza datelor; să extragă și să codifice date clinice, cum ar fi boli, intervenții chirurgicale, proceduri și terapii
  • Să verifice dosarele medicale și să asigure disponibilitatea acestora prin coordonarea cu diferite departamente ale spitalului și cu medici; mențineți sistemele de localizare a fișelor
  • Susțineți reputația și stabilitatea spitalului prin respectarea politicilor și procedurilor legale și specifice spitalului privind păstrarea, eliminarea și arhivarea dosarelor; asigurați confidențialitatea pacienților și urmați protocolul de eliberare a informațiilor
  • p>Securizați dosarele electronice de sănătate împotriva accesului neautorizat cu ajutorul unui software de gestionare a dosarelor(
  • Generați rapoarte statistice pe baza informațiilor arhivate privind asistența medicală și recensământul, inclusiv aspecte precum tipurile de boli atestate și tratate, intervențiile chirurgicale și terapiile efectuate și utilizarea paturilor de spital
  • Furnizați informații despre dosarele medicale, după caz, răspunzând la întrebările și solicitările pacienților, ale personalului spitalului, ale firmelor de avocatură, ale companiilor de asigurări și ale agențiilor guvernamentale
  • Mențineți echipamentul operațional prin respectarea instrucțiunilor producătorului și a procedurilor stabilite; economisiți resursele prin utilizarea echipamentelor și a consumabilelor în funcție de necesități
  • lucrați în cadrul unei echipe pentru a obține rezultate generale benefice pentru pacienți și pentru unitatea medicală; fiți la curent cu tendințele și tehnologiile recente în domeniul tehnologiei informației medicale

Mediu de lucru standard

Tehnicienii de informații medicale lucrează de obicei în medii de birou în diverse industrii, adesea în medii de asistență medicală din zonele urbane și rurale. Munca lor implică o muncă extensivă cu un computer pentru a introduce, stoca și prelua date privind asistența medicală.


Program de lucru

Majoritatea tehnicienilor de informații medicale lucrează cu normă întreagă, patruzeci de ore pe săptămână. Cu toate acestea, deoarece în spitale este nevoie de înregistrări douăzeci și patru de ore pe zi, șapte zile pe săptămână, este posibil să lucrați și în ture de seară, de noapte sau chiar în weekend. De asemenea, poate fi disponibil și un loc de muncă cu jumătate de normă.


Despre angajatori

Căutarea unui nou loc de muncă poate părea o provocare. Tehnicienii de informații medicale își pot stimula căutarea unui loc de muncă cerând recomandări rețelei lor, contactând direct companiile, utilizând platformele de căutare a locurilor de muncă și interesându-se la agențiile de recrutare de personal. De asemenea, ei pot face tranziția de la experiențele de practică și de stagiu la locuri de muncă cu normă întreagă la același angajator.

Tehnicienii de informații medicale sunt, în general, angajați de către:

  • Spitaluri și clinici
  • Birourile medicilor
  • Administrativ & Servicii administrative și de asistență
  • Servicii administrative și de sprijin
  • Instituții științifice
  • .

    Organizații nonprofit

  • Agenții guvernamentale
  • Departamente de sănătate
  • .Corporații din domeniul sănătății
  • Servicii științifice și tehnice
  • Companii de software

Sindicalizare

Asociațiile și organizațiile profesionale, cum ar fi Federația Internațională a Asociațiilor de Management al Informațiilor din Sănătate (IFHIMA), sunt esențiale pentru un tehnician în domeniul informațiilor din sănătate interesat să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri similare în industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe adaugă valoare CV-ului dvs. în timp ce vă consolidează acreditările și calificările.


Provocari intalnite

Asociațiile și organizațiile profesionale, cum ar fi Federația Internațională a Asociațiilor de Management al Informațiilor din Sănătate (IFHIMA), sunt esențiale pentru un tehnician în domeniul informațiilor din sănătate interesat să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri similare în industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe adaugă valoare CV-ului dvs. în timp ce vă consolidează acreditările și calificările.


Tipul de experienta necesara

Chiar dacă nu este obligatorie pentru tehnicienii de informații medicale la nivel de începători, experiența poate contribui la furnizarea abilităților necesare pentru succesul la locul de muncă, îmbunătățind în același timp potențialul de angajare și de câștig. Programele post-secundare în domenii precum tehnologia informației medicale integrează adesea stagii și stagii de practică în programul academic pentru a le oferi studenților șansa de a-și aplica cunoștințele și de a dobândi experiență practică. Aceste experiențe profesionale pot face tranziția către un loc de muncă cu normă întreagă sau un stagiu pentru studenți după absolvire.

Citirea cât mai multor informații despre profesie și interviurile cu cei care lucrează în domeniul tehnologiei informației medicale vor oferi dovada angajamentului dumneavoastră furnizorilor de cursuri și potențialilor angajatori.

Calificari si certificari recomandate

Cerințele educaționale pentru tehnicienii de informații medicale variază. Rolurile de nivel inferior necesită, de obicei, doar o diplomă de liceu, adesea completată de experiența în domeniul sănătății. Cu toate acestea, posturile de nivel superior pot solicita un certificat post-secundar, o diplomă de licență sau o diplomă de asociat în domeniul tehnologiei informației medicale (HIT), al managementului informației medicale (HIM) sau al informaticii medicale (HI). Astfel de programe pregătesc studenții cu cursuri care acoperă procedurile de facturare medicală și de codificare și oferă tehnicienilor aspiranți la informații medicale o înțelegere clară a modului în care funcționează sistemele și procedurile de înregistrare electronică a datelor medicale.

Certificatele postliceale și diplomele de licență includ, de obicei, cursuri de IT în domeniul administrării sănătății, terminologie medicală, cerințe privind datele medicale, modele de e-business și sisteme de clasificare și codificare. Astfel de cursuri le oferă studenților o bază solidă în proiectarea, utilizarea și integrarea sistemelor de gestionare a asistenței medicale.

Tehnicienii de informații medicale aspiranți ar beneficia de cursuri de liceu în domeniul sănătății, biologiei, matematicii și informaticii pentru a fi admiși în universitățile de top pentru tehnologia informației medicale.

Obținerea unui masterat în informatică medicală sau în gestionarea informațiilor medicale, în prezent cea mai înaltă calificare educațională din domeniu, vă poate ajuta să avansați rapid către poziții de supervizare și de conducere. Cursurile includ gestionarea înregistrărilor medicale electronice, sistemele de informații medicale și analiza suportului decizional în domeniul sănătății.

.


Certificari & Diplome

Certificarea demonstrează competența unui tehnician de informații medicale într-un set de aptitudini, de obicei prin experiență profesională, formare și promovarea unui examen. Angajatorii fie angajează tehnicieni de informații medicale certificați, fie le permit angajaților să devină certificați după ce au fost angajați. Unele certificări necesită experiență profesională în domeniul codificării. Specialiștii certificați trebuie să își reînnoiască certificarea prin cursuri de formare continuă pentru a-și perfecționa continuu tehnicile. În timp ce cerințele specifice de certificare pot varia de la o locație la alta, programele de certificare de succes protejează bunăstarea publică prin încorporarea unui cod de etică.

Traseul acestei cariere

Performanța, experiența și dobândirea de calificări profesionale determină evoluția în carieră. Angajații cu un nivel de performanță constant ridicat pot fi eligibili pentru promovare la fiecare doi-trei ani. Tehnicienii de informații medicale cu diplome de licență sau de masterat pot avansa la posturi de supervizare, cum ar fi managerii medicali sau de sănătate. tehnicienii de informații medicale pot deveni, de asemenea, liber profesioniști dacă au mai multă experiență și doresc să aibă un program de lucru flexibil.

Tehnicienii de informații medicale pot practica și ca asistent medical, director de informatică medicală, consultant în informatică medicală, analist de date clinice, specialist în informatică medicală, manager de resurse de informații medicale, designer de sisteme de informații medicale, după ce au absolvit cursurile necesare și au obținut orice certificare necesară.


Perspective de viitor

Candidații cu o expunere și competențe corecte în domeniul tehnologiei informației medicale, dobândite în urma stagiilor de practică și a experienței profesionale, au cele mai bune perspective de angajare. Tehnicienii în domeniul informațiilor medicale cu abilități excepționale și o diplomă, însoțită de certificate la cursurile necesare, pot excela în carieră.

Dezvoltare profesionala

Candidații cu o expunere și competențe corecte în domeniul tehnologiei informației medicale, dobândite în urma stagiilor de practică și a experienței profesionale, au cele mai bune perspective de angajare. Tehnicienii în domeniul informațiilor medicale cu abilități excepționale și o diplomă, însoțită de certificate la cursurile necesare, pot excela în carieră.

Extra informatii

Categorii de tehnologie informatică în domeniul sănătății

În general, există două categorii de tehnologie informatică în domeniul sănătății, și anume managementul practicii medicale și înregistrările electronice de sănătate/medicale (EHR/EMR). Aceste categorii se regăsesc în spitale și în clinicile medicale și sunt utile pentru toate tipurile de furnizori de informații din domeniul sănătății.

Managementul practicii medicale se referă la software-ul care ajută la gestionarea aspectelor administrative și clinice ale cabinetului. Acesta centralizează sistemele pentru a gestiona eficient sistemul clinic. Automatizează sarcinile care necesită multă muncă în gestionarea informațiilor medicale, de la organizarea programărilor până la verificarea asigurărilor.

Plecând de partea pacientului, dosarele electronice de sănătate/medicale (EHR/EMR) se concentrează pe documentarea și stocarea informațiilor medicale ale pacienților. Metodele electronice au apărut din nevoia de a elimina timpul și erorile asociate cu întocmirea manuală a fișelor și stocarea datelor medicale ale pacienților. Înregistrările electronice permit organizațiilor de sănătate să economisească bani și spațiu în ceea ce privește stocarea documentelor pe hârtie și elimină riscul de deteriorare sau de rătăcire a înregistrărilor. Mai mult, unitățile pot refolosi spațiul destinat stocării documentelor medicale.

Potențialele avantaje și dezavantaje ale liber-profesioniștilor vs. angajarea cu normă întreagă

Tehnicienii de informații medicale liber-profesioniști au programe de lucru și locații mai flexibile. Ei au proprietatea deplină a afacerii și își pot selecta proiectele și clienții. Cu toate acestea, ei se confruntă cu o muncă și un flux de numerar inconsecvent, ceea ce înseamnă mai multă responsabilitate, efort și risc.

Un tehnician de informații medicale cu normă întreagă, pe de altă parte, are beneficii de sănătate, asigurări și planuri de pensionare sponsorizate de companie. Ei au siguranța locului de muncă, cu o sursă de venit fixă și de încredere și îndrumare din partea șefilor lor. Cu toate acestea, ei se pot confrunta cu plictiseala din cauza lipsei de flexibilitate, a proprietății și a varietății.

Când vă decideți între a lucra ca liber profesionist sau a fi angajat cu normă întreagă, luați în considerare avantajele și dezavantajele pentru a vedea ce funcționează cel mai bine pentru dumneavoastră.

In concluzie

Categorii de tehnologie informatică în domeniul sănătății

În general, există două categorii de tehnologie informatică în domeniul sănătății, și anume managementul practicii medicale și înregistrările electronice de sănătate/medicale (EHR/EMR). Aceste categorii se regăsesc în spitale și în clinicile medicale și sunt utile pentru toate tipurile de furnizori de informații din domeniul sănătății.

Managementul practicii medicale se referă la software-ul care ajută la gestionarea aspectelor administrative și clinice ale cabinetului. Acesta centralizează sistemele pentru a gestiona eficient sistemul clinic. Automatizează sarcinile care necesită multă muncă în gestionarea informațiilor medicale, de la organizarea programărilor până la verificarea asigurărilor.

Plecând de partea pacientului, dosarele electronice de sănătate/medicale (EHR/EMR) se concentrează pe documentarea și stocarea informațiilor medicale ale pacienților. Metodele electronice au apărut din nevoia de a elimina timpul și erorile asociate cu întocmirea manuală a fișelor și stocarea datelor medicale ale pacienților. Înregistrările electronice permit organizațiilor de sănătate să economisească bani și spațiu în ceea ce privește stocarea documentelor pe hârtie și elimină riscul de deteriorare sau de rătăcire a înregistrărilor. Mai mult, unitățile pot refolosi spațiul destinat stocării documentelor medicale.

Potențialele avantaje și dezavantaje ale liber-profesioniștilor vs. angajarea cu normă întreagă

Tehnicienii de informații medicale liber-profesioniști au programe de lucru și locații mai flexibile. Ei au proprietatea deplină a afacerii și își pot selecta proiectele și clienții. Cu toate acestea, ei se confruntă cu o muncă și un flux de numerar inconsecvent, ceea ce înseamnă mai multă responsabilitate, efort și risc.

Un tehnician de informații medicale cu normă întreagă, pe de altă parte, are beneficii de sănătate, asigurări și planuri de pensionare sponsorizate de companie. Ei au siguranța locului de muncă, cu o sursă de venit fixă și de încredere și îndrumare din partea șefilor lor. Cu toate acestea, ei se pot confrunta cu plictiseala din cauza lipsei de flexibilitate, a proprietății și a varietății.

Când vă decideți între a lucra ca liber profesionist sau a fi angajat cu normă întreagă, luați în considerare avantajele și dezavantajele pentru a vedea ce funcționează cel mai bine pentru dumneavoastră.

Sfat?

Trebuie să fiți curioși în privința procedurilor medicale și a tehnologiei. Comunicați clar cu echipele de personal medical și cu furnizorii de asigurări, dar și cu pacienții și rudele acestora. Descompuneți procedurile medicale complexe astfel încât aceștia să le poată înțelege mai bine. Ușurați-le mintea spre claritate și îndepărtați-o de frică. Nevoile pacientului sunt întotdeauna cu un pas înaintea propriilor dumneavoastră priorități.

Cursuri gratuite bazate pe aptitudinile necesare pentru aceasta cariera

Vrei sa afli cum interactionezi cu cei din jur?

Dureaza 2 minute. Complet gratuit.