Responsabilități extinse
Departamentul pentru Consumatori actualizează și modernizează legislația privind consumatorii. Acesta prevede o protecție semnificativ mai mare pentru consumatori, cu disponibilitatea unor opțiuni de aplicare a legii suplimentare și puternice. Impune sancțiuni semnificative întreprinderilor găsite vinovate de infracțiuni.
Arii ale justiției pentru consumatori
Directorul Direcției pentru protecția consumatorilor se străduiește să asigure dreptate pentru consumatori în mai multe domenii. Printre acestea se numără reglementarea prețurilor produselor, indicarea înșelătoare a prețurilor, afișarea prețurilor de către întreprinderile de catering și restaurante sau de către magazinele de motorină și benzină sau coaforii, etichetarea produselor alimentare, textile sau încălțăminte și publicitatea înșelătoare.
Alte domenii sunt siguranța produselor, inclusiv falsificarea alimentelor și băuturilor, comenzi de pachete de călătorie și bilete de avion, vânzarea la distanță, comerțul electronic, clauze abuzive, taxarea autovehiculelor de ocazie, comenzi cu TVA inclus și comenzi de bilete de concert și teatru.
În calitate de director al departamentului de protecție a consumatorilor, abordarea dumneavoastră în materie de aplicare a legii presupune căutarea conformării voluntare, dacă este cazul, și luarea de măsuri prin intermediul instanțelor de judecată, dacă situația o justifică.
Cunoștințe multifațetate
Un director al departamentului de protecție a consumatorilor trebuie să aibă o înțelegere profundă și cunoștințe temeinice în mai multe domenii. Printre acestea se numără administrația și managementul, personalul și resursele umane, serviciile pentru clienți și servicii personale, dreptul și guvernul, economia și contabilitatea, matematica, siguranța publică și securitatea, educația și formarea, vânzările și marketingul, psihologia, comunicarea și mass-media, sarcinile de birou, producția și procesarea, sociologia și antropologia.
Sfat?
Clienții sunt cei mai importanți vizitatori ai spațiilor noastre. Ei nu depind de noi. Noi suntem dependenți de ei. Ei nu sunt o întrerupere în activitatea noastră. Ei sunt scopul acesteia. Ei nu sunt străini în afacerea noastră. Ei fac parte din ea. Nu le facem o favoare dacă îi servim. Ei ne fac o favoare permițându-ne să facem acest lucru.