Invata bine

Afla care sunt carierele potrivite pentru tine, citeste informatii despre ele, fa cursuri certificate pentru a putea avea un castig.

Select Your Favourite
Category And Start Learning.

Dispecer 112

They “know addresses they’ve never been to, people they’ve never seen, secrets no one can hear about.” They are the calm and capable yet forgotten heroes of the emergency response force. They are the 911 Dispatchers who mobilise first responders to alleviate the distress of those they’ll never meet.

Citeste mai mult
Denumiri alternative
  • Ambulance Dispatcher
  • Emergency Medical Dispatcher
  • Public Safety Dispatcher
  • Emergency Communications Dispatcher
  • Public Safety Telecommunicator
Vrei sa stii ce aptitudini ai? Te invitam sa faci un test gratuit, in urma caruia poti afla care sunt punctele tale forte si ce meserii ti se potrivesc
Incepe testul de aptitudini
Salariile pentru Dispecer 112 in afara Romaniei
USA
$43.290 An ~ $3.608 luna
UK
£21.014 An ~ £1.751 luna

Esti interesat de o cariera ca Dispecer 112?
Inregistreaza la urmatoarele cursuri recomandate pentru aceasta meserie. Primesti certificari!

Cariera de Dispecer 112 este potrivita pentru persoanele ce au trasaturile de personalitate:

Vrei sa stii care este profilul tau? Foloseste platforma xxx pentru a afla care sunt carierele potrivite pentru tine. Parcurge testul de profilare si iti dam rezultatul pe loc. Gratuit.

Dispeceratele 911 numai în Statele Unite se pot aștepta să primească între 200 și 300 de milioane de apeluri colective într-un an.

.

Exploreaza cariera de Dispecer 112

Ei „cunosc adrese la care nu au fost niciodată, oameni pe care nu i-au văzut niciodată, secrete de care nimeni nu poate auzi”. Ei sunt eroii calmi și capabili, dar uitați, ai forțelor de intervenție în situații de urgență. Ei sunt dispecerii de la 911 care mobilizează primii respondenți pentru a atenua suferința celor pe care nu îi vor întâlni niciodată.

Responsabilitati

Ce fac dispecerii 911?

Un dispecer 911 trebuie, în mod obișnuit, să:

  • Să lucreze cu poliția și echipele medicale de urgență pentru a oferi răspunsuri rapide la apelurile de urgență și non-urgență pentru asistență și informații
  • Să primească apeluri de urgență și non-urgență; să abordeze problemele oferind soluții practice, dacă este posibil
  • Să solicite și să înregistreze informații esențiale de la apelanții aflați în dificultate, cum ar fi numele, locația și natura urgenței; să dea un răspuns adecvat
  • Să-și prioritizeze răspunsul la un apel la 911 în funcție de urgența situației
  • p>Decid asupra celui mai adecvat răspuns de urgență pe baza politicilor și procedurilor standard
  • Determină locația apelantului și natura urgenței; transmite informațiile către primii respondenți corespunzători
  • Utilizează radioul, telefonul sau calculatorul pentru a determina, disloca, monitoriza și urmări unitățile de prim răspuns disponibile
  • Supravegheați traseul și starea unităților de pe teren; interpretați și transmiteți indicațiile către echipele de intervenție

  • Încercați să mențineți calmul persoanei care apelează și oferiți sfaturi medicale de urgență, dacă este necesar

  • Furnizați informații telefonice pentru a ajuta apelantul până la sosirea primilor respondenți la fața locului
  • Coordonează intervenția în caz de urgență cu alte centre de comunicații din vecinătate
  • Măstrează înregistrări digitale detaliate ale jurnalelor și apelurilor efectuate și primite în timpul gărzii lor

Mediu de lucru standard

Dispecerii 911 lucrează în centrele de comunicații sau în centralele telefonice dintr-un birou. Dispecerii de ambulanță lucrează în puncte de răspuns de siguranță publică (PSAP) în anumite țări.


Program de lucru

Orajele lungi de lucru sunt parte integrantă a muncii. Nu este neobișnuit ca dispecerii 911 să lucreze 8-12 ore în ture, inclusiv în weekenduri și sărbători. În mod colectiv, dispecerii 911 trebuie să își presteze serviciile toată ziua, în fiecare zi.


Despre angajatori

Căutarea unui nou loc de muncă poate părea o provocare. Dispecerii 911 își pot stimula căutarea unui loc de muncă cerând recomandări rețelei lor, contactând direct companiile, utilizând platforme de căutare a locurilor de muncă, mergând la târguri de locuri de muncă, valorificând social media și interesându-se la agențiile de recrutare de personal.

911 Dispecerii 911 sunt în general angajați de:

  • Agenții guvernamentale locale și de stat
  • Servicii de ambulanță
  • .

    Colegiile, universitățile și școlile profesionale

  • Spitalele de stat, locale și private

.


Sindicalizare

Asociațiile și organizațiile profesionale, cum ar fi Asociația Națională a Numerelor de Urgență, sunt esențiale pentru dispecerii 911 interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști care gândesc la fel în industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe adaugă valoare CV-ului dvs. în timp ce vă consolidează acreditările și calificările.


Provocari intalnite

Asociațiile și organizațiile profesionale, cum ar fi Asociația Națională a Numerelor de Urgență, sunt esențiale pentru dispecerii 911 interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști care gândesc la fel în industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe adaugă valoare CV-ului dvs. în timp ce vă consolidează acreditările și calificările.


Tipul de experienta necesara

Care loc de muncă pe care îl ocupă un potențial dispecer 911 necesită, de obicei, o perioadă de experiență plătită sau voluntară în sectorul sanitar.

Din moment ce abilitățile de comunicare și de rezolvare a problemelor sunt cruciale pentru acest job, experiența de lucru în centrele de apeluri și în industria de servicii pentru clienți ar putea fi de mare ajutor pentru a obține primul tău loc de muncă.

Vă veți beneficia în mod optim de sarcinile din afara sălii de clasă atunci când acestea se aliniază perfect cu lecțiile din interiorul acesteia. S-ar putea să auziți nenumărate povești de la profesioniști mai experimentați și să obțineți o experiență practică valoroasă atunci când reușesc să transforme incidente aparent de rutină în momente unice de învățare.

Citește despre profesie și ia interviuri sau urmărește la locul de muncă experți care lucrează ca dispeceri 911 pentru a-ți dovedi angajamentul față de furnizorii de cursuri și potențialii angajatori.

Calificari si certificari recomandate

Dispecerii 911 au nevoie, de obicei, de o diplomă de liceu sau GED (General Education Development). O diplomă de asociat de doi ani sau o diplomă de licență de patru ani în justiție penală, informatică sau comunicații ar fi utilă atunci când căutați un loc de muncă.

De asemenea, este posibil să fie nevoie să finalizați programe de bază de dispecerat medical de urgență și de comunicare cu pompierii.

Concentrați-vă pe abilitățile de vorbire și scriere în limba engleză în liceu.


Certificari & Diplome

Certificarea demonstrează competența unui dispecerat 911 într-un set de abilități, de obicei prin experiență profesională, formare și promovarea unui examen.

Certificarea în dispeceratul medical de urgență, comunicații de siguranță publică și siguranță publică de la o organizație obiectivă și reputată vă poate ajuta să vă evidențiați pe o piață a muncii competitivă și să vă creșteți șansele de avansare.

Programele de certificare de succes protejează bunăstarea publică prin încorporarea unui Cod de etică.

Dispecerii 911 au adesea nevoie de permise de conducere valabile. Entitățile guvernamentale individuale conduc procesul de acordare a licențelor. În mod obișnuit, obținerea licenței necesită o cerere, taxe de procesare, un examen, precum și educație și experiență relevante. Verificați cu angajatorul dumneavoastră pentru a vedea dacă veți avea nevoie de licență.

Traseul acestei cariere

Dispecerii 911 cu o experiență semnificativă și un palmares remarcabil pot fi promovați ca dispeceri principali, supervizori înainte de a trece în cele din urmă la posturi administrative. Aceștia se concentrează apoi pe domenii specifice legate de domeniu, cum ar fi formarea sau politica și procedurile.


Perspective de viitor

Candidații cu abilități excelente de comunicare, cu certificările necesare în dispeceratul medical de urgență, comunicații de siguranță publică și siguranță publică și experiență de lucru relevantă au cele mai bune perspective de angajare.

Dezvoltare profesionala

Candidații cu abilități excelente de comunicare, cu certificările necesare în dispeceratul medical de urgență, comunicații de siguranță publică și siguranță publică și experiență de lucru relevantă au cele mai bune perspective de angajare.

Extra informatii

Cunoașteți ca în palmă

Dispecerii 911 trebuie să cunoască bine regulile și reglementările de siguranță și securitate, proceduri precum resuscitarea cardio-respiratorie și acordarea primului ajutor; de asemenea, trebuie să fie familiarizați cu politicile și procedurile standard legate de comunicațiile de urgență, precum și cu planurile de intervenție în caz de dezastru și cele speciale.

Nu numai că trebuie să fiți un expert în servicii excelente pentru clienți, dar trebuie să cunoașteți și limitele jurisdicționale și căile de acces, reperele, clădirile publice și căile navigabile din interiorul acestor limite.

În plus, cunoașterea sistemelor de telecomunicații (sisteme de transmisie, radiodifuziune și comutare), a bazelor de date computerizate (operațiuni și proceduri de teletipare), a codurilor de dispecerat de bază și a abrevierilor standard/termenilor profesioniști utilizați de serviciile medicale de urgență și de agențiile de aplicare a legii i-ar ajuta să se achite eficient de sarcini.

In concluzie

Cunoașteți ca în palmă

Dispecerii 911 trebuie să cunoască bine regulile și reglementările de siguranță și securitate, proceduri precum resuscitarea cardio-respiratorie și acordarea primului ajutor; de asemenea, trebuie să fie familiarizați cu politicile și procedurile standard legate de comunicațiile de urgență, precum și cu planurile de intervenție în caz de dezastru și cele speciale.

Nu numai că trebuie să fiți un expert în servicii excelente pentru clienți, dar trebuie să cunoașteți și limitele jurisdicționale și căile de acces, reperele, clădirile publice și căile navigabile din interiorul acestor limite.

În plus, cunoașterea sistemelor de telecomunicații (sisteme de transmisie, radiodifuziune și comutare), a bazelor de date computerizate (operațiuni și proceduri de teletipare), a codurilor de dispecerat de bază și a abrevierilor standard/termenilor profesioniști utilizați de serviciile medicale de urgență și de agențiile de aplicare a legii i-ar ajuta să se achite eficient de sarcini.

Sfat?

Trebuie să proiectați un sentiment de calm la telefon și să vă controlați stresul în timp ce răspundeți la apeluri. Un cap limpede vă poate ajuta să înțelegeți mai bine situația.

Cursuri gratuite bazate pe aptitudinile necesare pentru aceasta cariera

Vrei sa afli cum interactionezi cu cei din jur?

Dureaza 2 minute. Complet gratuit.