Deveniți un ofițer de carieră jurat de aplicare a legii aplicând la o agenție de aplicare a legii pentru angajare.
Deși o diplomă de liceu sau GED este cerința academică formală minimă, multe organizații de aplicare a legii preferă acum solicitanții cu o diplomă de licență/asociat în domeniul aplicării legii, un certificat în justiție penală sau criminologie, sau un anumit număr de credite de educație postliceală.
Candidații eligibili trebuie să treacă un examen de admitere, care diferă în funcție de jurisdicții și de colegiile de formare a poliției, pentru a fi admiși la o academie de poliție reputată, unde urmează o pregătire intensivă timp de aproximativ șase luni.
Candidații care se oferă voluntari ca SRO și care sunt considerați eligibili vor urma un program de formare cuprinzător care poate combina formarea în clasă, învățarea la distanță online și orientarea în ceea ce privește misiunea educațională și politicile școlare.
Planul de învățământ liceal se concentrează pe educație fizică, psihologie, limbi străine și științe umaniste. Cursurile de engleză și de vorbire vă vor ajuta să vă dezvoltați abilitățile de cercetare, scriere și comunicare orală.
Certificari & Diplome
Certificarea de la o organizație obiectivă și reputată poate contribui la creșterea șanselor de avansare și vă poate permite să deveniți consultant independent.
Pe lângă o certificare în formarea avansată în mediul școlar de la academia de poliție, viitorii ofițeri de resurse școlare ar putea fi nevoiți să investească cel puțin 40 de ore într-un curs de bază SRO de la Departamentul de Educație local. Certificarea în domeniul primului ajutor și al resuscitării cardio-respiratorii este o necesitate.
O combinație de educație, experiență și teste este în general necesară pentru a obține certificarea, deși cerințele diferă de la o regiune la alta. Programele de certificare reușite protejează bunăstarea publică prin încorporarea unui Cod de etică.
De asemenea, este posibil să fie nevoie să vă supuneți unei verificări a antecedentelor de angajare, inclusiv, dar fără a se limita la istoricul de muncă al unei persoane, educație, istoricul de credit, rapoartele privind vehiculele cu motor (MVR), cazierul judiciar, istoricul medical, utilizarea mediilor sociale și depistarea drogurilor.