Invata bine

Afla care sunt carierele potrivite pentru tine, citeste informatii despre ele, fa cursuri certificate pentru a putea avea un castig.

Select Your Favourite
Category And Start Learning.

Ofițer de resurse școlare

No child should be afraid to go to school. Developmentally competent and specially trained School Resource Officers sync their expertise on threat assessment, response, and interactions with the school they serve to provide safe learning environments built on trust and security.

Citeste mai mult
Denumiri alternative
  • SRO
  • Ofițer de poliție școlară
  • Ofițer de securitate școlară
  • Ofițer pentru școli mai sigure
  • Ofițer de resurse în campus
Vrei sa stii ce aptitudini ai? Te invitam sa faci un test gratuit, in urma caruia poti afla care sunt punctele tale forte si ce meserii ti se potrivesc
Incepe testul de aptitudini
Salariile pentru Ofițer de resurse școlare in afara Romaniei
USA
$49.000 An ~ $4.083 luna
UK
£27.034 An ~ £2.253 luna

Esti interesat de o cariera ca Ofițer de resurse școlare?
Inregistreaza la urmatoarele cursuri recomandate pentru aceasta meserie. Primesti certificari!

Cariera de Ofițer de resurse școlare este potrivita pentru persoanele ce au trasaturile de personalitate:

Vrei sa stii care este profilul tau? Foloseste platforma xxx pentru a afla care sunt carierele potrivite pentru tine. Parcurge testul de profilare si iti dam rezultatul pe loc. Gratuit.

SRO pot juca un rol esențial în educarea elevilor cu privire la regulile școlare pentru a ajuta la prevenirea problemelor de comportament și a actelor de delincvență.

Exploreaza cariera de Ofițer de resurse școlare

Niciun copil nu ar trebui să se teamă să meargă la școală. Ofițerii de resurse școlare, competenți din punct de vedere al dezvoltării și special pregătiți, își sincronizează expertiza în ceea ce privește evaluarea amenințărilor, răspunsul și interacțiunile cu școala pe care o deservesc pentru a oferi medii de învățare sigure, bazate pe încredere și securitate.

Responsabilitati

Ce fac ofițerii de resurse școlare?

Un ofițer de resurse școlare ar trebui, de obicei, să:

  • Utiliza aplicarea proactivă a legii în incinta școlii pentru a menține un mediu de învățare sigur, securizat și ordonat pentru elevi, personal și alte părți interesate
  • Să stabilească un canal de comunicare sensibil, respectuos și de încredere cu elevii, personalul și alte părți interesate
  • Să servească drept model pozitiv pentru elevi; să le ofere o viziune echilibrată asupra aplicării legii
  • Participă la întâlnirile cu părinții, cadrele didactice, elevii și alte reuniuni organizaționale, în funcție de nevoile administrației școlii, pentru a face schimb de informații și idei relevante
  • Colaborează cu administrația școlii în investigarea și procesul corect al incidentelor disciplinare grave
  • .

  • Investighează activitățile infracționale comise pe proprietatea districtului școlar sau adiacente acesteia; rămâne foarte vizibil în incinta școlii pentru a descuraja comportamentul necorespunzător
  • Face arestări și asigură intervenția de urgență în incinta școlii
  • Crearea de echipe multidisciplinare BIT (echipe de intervenție comportamentală) care să sprijine elevii, personalul și cadrele didactice
  • Sprijină administrația școlii în rezolvarea problemelor legate de absenteismul școlar, activitățile infracționale și tulburările de pe proprietatea școlii
  • Alertează administrația școlii și agențiile de aplicare a legii corespunzătoare cu privire la potențiale probleme în școală și în comunitate
  • Ajută alți ofițeri de aplicare a legii în cadrul investigațiilor externe legate de elevii din sistemul școlar
  • Asigurați legătura între districtul școlar și agențiile locale de aplicare a legii și de servicii sociale
  • Ajutați administrația districtului în investigarea cazurilor de compensare a muncii și a plângerilor împotriva personalului
  • Facilitează luarea amprentelor digitale și verificarea antecedentelor angajaților potențiali, noi și actuali ai administrației districtuale, după cum este necesar
  • Protejează proprietatea consiliului școlar și personalul, elevii și alte părți interesate în timp ce se află pe proprietatea consiliului școlar
  • Observă, evaluează și raportează cu privire la traficul din jurul școlii; patrulează în parcările școlii pentru a asigura siguranța personalului și a elevilor care sosesc și pleacă din incintă
  • Ajută la procurarea permiselor de parcare școlară și a autocolantelor/pașapoartelor pentru vehicule pentru toți angajații
  • Se coordonează cu consilierul districtual pentru siguranța instalațiilor pentru a trasa rutele de urgență, exercițiile și zonele de așteptare utilizate în caz de urgență
  • Supraveghează camerele de supraveghere și efectuează verificări de securitate permanente ale tuturor instalațiilor școlare; face recomandări adecvate administrației școlii

  • Pregătiți și conduceți programe educaționale și de intervenție personalizate pe teme aprobate de administrația școlii, cum ar fi hărțuirea, securitatea, prevenirea criminalității, rezistența la droguri/alcool, cetățenia și responsabilitatea comunității
  • .

  • Coordonează și solicită îndrumarea și permisiunea oficialilor de aplicare a legii, a organizațiilor locale și a administrației școlii înainte de a pune în aplicare un program sau de a distribui broșuri/broșuri/pliante în cadrul școlii

  • Utilizați în mod aprobat alți ofițeri și persoane din domeniul justiției penale pentru a suplini lacunele din instruire
  • Dispuneți consiliere informală elevilor sau trimiteți-i la agenții comunitare, cum ar fi clinici de sănătate mintală, centre de tratament pentru abuz de substanțe, servicii de protecție a copilului, servicii de combatere a violenței domestice și autorități pentru minori
  • /p>
  • Identificați problemele acestora și oferiți intervenții de criză elevilor aflați în situații stresante; asigurați-vă că certurile elevilor nu degenerează în altercații
  • Educați elevii cu privire la eforturile și îndatoririle de aplicare a legii și la consecințele actelor ilegale pentru a-i ajuta să devină cetățeni mai bine informați și mai responsabili
  • Consiliați personalul școlii cu privire la momentul și modul în care trebuie să intervină pe lângă elevi; consiliați și educați cu privire la planificarea, prevenirea și intervenția în situații de urgență
  • Măstrați înregistrări și rapoarte exacte și lizibile; păstrați toate informațiile privind identitatea și acțiunile întreprinse în strictă confidențialitate și în conformitate cu legile standard
  • Mărturisiți în cadrul audierilor Consiliului de învățământ, în instanță și în alte proceduri legale

Mediu de lucru standard

Ofițerii de resurse școlare cu normă întreagă sau cu jumătate de normă își petrec o parte semnificativă a zilei de lucru în incinta școlii și în jurul acesteia.

Este posibil ca aceștia să fie nevoiți să participe la evenimente în afara școlii, la cererea administrației școlii, sau să fie redistribuiți la alte sarcini interimare în timpul vacanțelor școlare, al vacanțelor sau al urgențelor polițienești. De asemenea, din când în când, poate fi necesară apariția în instanță.

În plus de a purta o uniformă prescrisă, SRO-urile poartă de obicei arme și mijloace de constrângere, cum ar fi cătușele.


Program de lucru

De regulă, SRO-urile lucrează în timpul orelor de școală, cu excepția acelor zile în care școala organizează evenimente semnificative de seară, cum ar fi competiții sportive, dansuri și exerciții de absolvire.


Despre angajatori

Căutarea unui nou loc de muncă poate părea o provocare. Ofițerii de resurse școlare își pot stimula căutarea unui loc de muncă cerând recomandări rețelei lor, contactând direct angajatorii și utilizând platformele de căutare a locurilor de muncă.

Ofițerii de resurse școlare sunt, în general, angajați de:

  • Agențiile de aplicare a legii
  • Districtele școlare
  • .

  • Sistemele școlare
  • Servicii de sprijin și proiecte speciale

.


Sindicalizare

Asociațiile și organizațiile profesionale, cum ar fi Asociația Națională a Ofițerilor de Resurse Școlare (NASRO), sunt esențiale pentru ofițerii de resurse școlare interesați să urmeze o dezvoltare profesională sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri similare în industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe adaugă valoare CV-ului dvs. în timp ce vă consolidează acreditările și calificările.


Provocari intalnite

Asociațiile și organizațiile profesionale, cum ar fi Asociația Națională a Ofițerilor de Resurse Școlare (NASRO), sunt esențiale pentru ofițerii de resurse școlare interesați să urmeze o dezvoltare profesională sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri similare în industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe adaugă valoare CV-ului dvs. în timp ce vă consolidează acreditările și calificările.


Tipul de experienta necesara

După ce ați absolvit o formare crucială care vă califică drept ofițer de poliție, este posibil să trebuiască să dobândiți cel puțin trei ani de experiență în domeniul aplicării legii și să urmați o formare personalizată de ofițer de resurse școlare înainte de a fi repartizat pe un post de SRO.

Programul de formare a poliției include percheziția și confiscarea, legile penale, legile rutiere, formarea în domeniul armelor de foc, formarea șoferilor și pregătirea fizică.

Formația specializată de SRO acoperă aplicarea legii în școli. Acesta se poate concentra pe prevenire, intervenție timpurie, diversiune, psihologia adolescenților și a dezvoltării, siguranța cibernetică și abuzul de substanțe.

Atenenții pot învăța, de asemenea, despre problemele și programele naționale critice privind infracțiunile și tulburările legate de violența și violența în rândul tinerilor. Aceștia vor dobândi experiență în comunicarea ideilor și conceptelor viabile între diverse părți interesate, în special în domeniul academic și în dezvoltarea și furnizarea de formare pentru diverse audiențe.

Jocarea de roluri, instruirea bazată pe scenarii și instruirea pe teren îi ajută pe participanții la formarea SRO să obțină experiență practică. Aceștia vor beneficia de sarcini în afara sălii de clasă care se aliniază perfect cu lecțiile din interiorul acesteia.

Studenții pot auzi nenumărate povești de la profesioniști mai experimentați și pot obține o experiență practică valoroasă atunci când aceștia din urmă transformă incidente aparent de rutină în momente de învățare unice.

Un background în domeniul justiției penale poate ajuta la obținerea unei familiarități cu tinerii, problemele sociale, legile orașului, ale comitatului, ale statului și federale, sistemul judiciar și prezentarea probelor în cadrul procedurilor judiciare. Experiența suplimentară de lucru într-un cadru militar sau educațional va fi, de asemenea, utilă.

Citește despre profesie și ia un interviu sau urmărește la locul de muncă experți care lucrează în domeniul aplicării legii în școli pentru a-ți dovedi angajamentul față de furnizorii de cursuri și potențialii angajatori.

Calificari si certificari recomandate

Deveniți un ofițer de carieră jurat de aplicare a legii aplicând la o agenție de aplicare a legii pentru angajare.

Deși o diplomă de liceu sau GED este cerința academică formală minimă, multe organizații de aplicare a legii preferă acum solicitanții cu o diplomă de licență/asociat în domeniul aplicării legii, un certificat în justiție penală sau criminologie, sau un anumit număr de credite de educație postliceală.

Candidații eligibili trebuie să treacă un examen de admitere, care diferă în funcție de jurisdicții și de colegiile de formare a poliției, pentru a fi admiși la o academie de poliție reputată, unde urmează o pregătire intensivă timp de aproximativ șase luni.

Candidații care se oferă voluntari ca SRO și care sunt considerați eligibili vor urma un program de formare cuprinzător care poate combina formarea în clasă, învățarea la distanță online și orientarea în ceea ce privește misiunea educațională și politicile școlare.

Planul de învățământ liceal se concentrează pe educație fizică, psihologie, limbi străine și științe umaniste. Cursurile de engleză și de vorbire vă vor ajuta să vă dezvoltați abilitățile de cercetare, scriere și comunicare orală.


Certificari & Diplome

Certificarea de la o organizație obiectivă și reputată poate contribui la creșterea șanselor de avansare și vă poate permite să deveniți consultant independent.

Pe lângă o certificare în formarea avansată în mediul școlar de la academia de poliție, viitorii ofițeri de resurse școlare ar putea fi nevoiți să investească cel puțin 40 de ore într-un curs de bază SRO de la Departamentul de Educație local. Certificarea în domeniul primului ajutor și al resuscitării cardio-respiratorii este o necesitate.

O combinație de educație, experiență și teste este în general necesară pentru a obține certificarea, deși cerințele diferă de la o regiune la alta. Programele de certificare reușite protejează bunăstarea publică prin încorporarea unui Cod de etică.

De asemenea, este posibil să fie nevoie să vă supuneți unei verificări a antecedentelor de angajare, inclusiv, dar fără a se limita la istoricul de muncă al unei persoane, educație, istoricul de credit, rapoartele privind vehiculele cu motor (MVR), cazierul judiciar, istoricul medical, utilizarea mediilor sociale și depistarea drogurilor.

Traseul acestei cariere

Performanța, experiența și dobândirea de calificări profesionale determină evoluția în carieră a ofițerilor de resurse școlare, care trebuie să depășească imaginea standard de „polițist în magazin.”

Continuați să construiți și să mențineți o măsură tangibilă de încredere cu elevii, personalul, părinții și alte părți interesate din sistemul școlar, astfel încât să vă puteți justifica rolul dumneavoastră, adesea subapreciat, de a vă asigura că elevii care au nevoie primesc fără întârziere tipul de ajutor potrivit.

De multe ori, comunitățile care doresc să garanteze școli sigure, securizate și ordonate caută să acopere costurile SRO cu normă întreagă, încurajându-i să devină formatori care pot organiza conferințe de formare la nivel local și să se asocieze cu alte comunități pentru a executa formarea.

SRO cu experiență își pot asuma responsabilități suplimentare de formare a recruților și de educare a publicului larg și a altor școli din cartier cu privire la subiecte legate de aplicarea legii.


Perspective de viitor

Candidații cu o diplomă de studii postliceale într-un domeniu conex, experiență militară și vorbitori a mai multor limbi străine au cele mai bune perspective de angajare.

.

Dezvoltare profesionala

Candidații cu o diplomă de studii postliceale într-un domeniu conex, experiență militară și vorbitori a mai multor limbi străine au cele mai bune perspective de angajare.

.

Extra informatii

Pe loc repaus

Un viitor OAR trebuie să fie cetățean de bună credință al țării în care dorește să fie angajat, să aibă un permis de conducere valabil și să aibă cel puțin 18-21 de ani. Ei vor avea nevoie de un cazier judiciar curat, fără acțiuni disciplinare sau plângeri care să implice tineri, deși infracțiunile minore pot obține o trecere în unele locații.

Pentru o perioadă lungă de timp

Amintiți-vă că securitatea școlară nu este pe placul oricărui ofițer de poliție. Numai dacă aveți răbdare, abilități practice de comunicare, un temperament echilibrat, diplomație și tact și capacitatea de a medita la certuri și argumente, ar trebui să vă oferiți voluntar pentru a fi un SRO care încurajează încrederea între forțele de ordine, educatori și tineri, previne și răspunde la infracțiunile din școli și promovează un climat școlar pozitiv.

Ce înseamnă acest lucru pentru dumneavoastră?

Modalități diverse, adesea conflictuale, în care comunitățile definesc o „școală sigură” în funcție de noțiunea lor de siguranță. Este una care are puține sau niciun incident violent sau una care vine cu geamuri antiglonț și detectoare de metale, sau cea care prețuiește relațiile solide și calde între profesori și elevi?

Dispuneți o limită

Există câteva limite pe care un SRO nu ar trebui să le depășească, orice s-ar întâmpla. Nu va face din elevi și personal un public captiv pentru anchete de rutină ale poliției și interviuri neesențiale care pot perturba mediul de învățare.

Va raporta orice încălcare a politicii de disciplină școlară persoanei corespunzătoare, dar nu va acționa ca un disciplinator simbolic. Rămâneți vizibil fără a părea că respirați în gâtul elevilor.

Perchezițiile standard și verificările de dulapuri care pot fi considerate intruzive trebuie să urmeze cauza probabilă sau mandatul de percheziție. Numai urgențele justifică transportarea unui copil bolnav sau rănit pentru asistență medicală de către un SRO.

Nu trebuie să anunțați agențiile corespunzătoare și să inițiați un raport în cazul în care aveți cunoștință sau aveți motive întemeiate să suspectați că un copil este abuzat sau neglijat. Nu acționați ca agent de reținere a alcoolului și nu monitorizați intrările în școală.

Perchezițiile, confiscarea persoanelor și a bunurilor, asigurarea probelor și a contrabandei și arestările trebuie să respecte legile locale. Încetați o urmărire pe jos sau cu vehiculul dacă aceasta continuă dincolo de proprietatea districtului școlar, cu excepția cazului în care considerați că semnalează o amenințare la adresa siguranței școlii.

In concluzie

Pe loc repaus

Un viitor OAR trebuie să fie cetățean de bună credință al țării în care dorește să fie angajat, să aibă un permis de conducere valabil și să aibă cel puțin 18-21 de ani. Ei vor avea nevoie de un cazier judiciar curat, fără acțiuni disciplinare sau plângeri care să implice tineri, deși infracțiunile minore pot obține o trecere în unele locații.

Pentru o perioadă lungă de timp

Amintiți-vă că securitatea școlară nu este pe placul oricărui ofițer de poliție. Numai dacă aveți răbdare, abilități practice de comunicare, un temperament echilibrat, diplomație și tact și capacitatea de a medita la certuri și argumente, ar trebui să vă oferiți voluntar pentru a fi un SRO care încurajează încrederea între forțele de ordine, educatori și tineri, previne și răspunde la infracțiunile din școli și promovează un climat școlar pozitiv.

Ce înseamnă acest lucru pentru dumneavoastră?

Modalități diverse, adesea conflictuale, în care comunitățile definesc o „școală sigură” în funcție de noțiunea lor de siguranță. Este una care are puține sau niciun incident violent sau una care vine cu geamuri antiglonț și detectoare de metale, sau cea care prețuiește relațiile solide și calde între profesori și elevi?

Dispuneți o limită

Există câteva limite pe care un SRO nu ar trebui să le depășească, orice s-ar întâmpla. Nu va face din elevi și personal un public captiv pentru anchete de rutină ale poliției și interviuri neesențiale care pot perturba mediul de învățare.

Va raporta orice încălcare a politicii de disciplină școlară persoanei corespunzătoare, dar nu va acționa ca un disciplinator simbolic. Rămâneți vizibil fără a părea că respirați în gâtul elevilor.

Perchezițiile standard și verificările de dulapuri care pot fi considerate intruzive trebuie să urmeze cauza probabilă sau mandatul de percheziție. Numai urgențele justifică transportarea unui copil bolnav sau rănit pentru asistență medicală de către un SRO.

Nu trebuie să anunțați agențiile corespunzătoare și să inițiați un raport în cazul în care aveți cunoștință sau aveți motive întemeiate să suspectați că un copil este abuzat sau neglijat. Nu acționați ca agent de reținere a alcoolului și nu monitorizați intrările în școală.

Perchezițiile, confiscarea persoanelor și a bunurilor, asigurarea probelor și a contrabandei și arestările trebuie să respecte legile locale. Încetați o urmărire pe jos sau cu vehiculul dacă aceasta continuă dincolo de proprietatea districtului școlar, cu excepția cazului în care considerați că semnalează o amenințare la adresa siguranței școlii.

Sfat?

Ar trebui să fiți un model moral și etic pentru studenți. Este datoria ta sacră să protejezi și să servești într-un mod care să câștige încrederea comunității tale.

Cursuri gratuite bazate pe aptitudinile necesare pentru aceasta cariera

Vrei sa afli cum interactionezi cu cei din jur?

Dureaza 2 minute. Complet gratuit.