Invata bine

Afla care sunt carierele potrivite pentru tine, citeste informatii despre ele, fa cursuri certificate pentru a putea avea un castig.

Select Your Favourite
Category And Start Learning.

Avocat în adăposturi pentru violența domestică

Individuals worldwide continue to experience psychological, physical, sexual, financial and emotional abuse at the hands of intimate partners or family members. Domestic Violence Shelter Advocates are critical in providing empowerment-based direct services to domestic violence survivors and being a vital force for proactive change.

Citeste mai mult
Denumiri alternative
  • Avocat pentru victimele violenței domestice (DV)
  • Avocat pentru victimele violenței domestice (DV)
  • Avocat pentru victimele violenței din partea partenerului intim
  • Avocat pentru victimele violenței domestice (DV) la nivel comunitar
Vrei sa stii ce aptitudini ai? Te invitam sa faci un test gratuit, in urma caruia poti afla care sunt punctele tale forte si ce meserii ti se potrivesc
Incepe testul de aptitudini
Salariile pentru Avocat în adăposturi pentru violența domestică in afara Romaniei
USA
$44.500 An ~ $3.708 luna
UK
£22.331 An ~ £1.861 luna

Esti interesat de o cariera ca Avocat în adăposturi pentru violența domestică?
Inregistreaza la urmatoarele cursuri recomandate pentru aceasta meserie. Primesti certificari!

Cariera de Avocat în adăposturi pentru violența domestică este potrivita pentru persoanele ce au trasaturile de personalitate:

Vrei sa stii care este profilul tau? Foloseste platforma xxx pentru a afla care sunt carierele potrivite pentru tine. Parcurge testul de profilare si iti dam rezultatul pe loc. Gratuit.

În jur de 25% dintre femeile din întreaga lume se confruntă cu violența domestică în timpul vieții lor. Femeile cu vârste cuprinse între 20 și 24 de ani sunt cele mai predispuse să devină victime ale violenței domestice.

Exploreaza cariera de Avocat în adăposturi pentru violența domestică

Oamenii din întreaga lume continuă să se confrunte cu abuzuri psihologice, fizice, sexuale, financiare și emoționale din partea partenerilor intimi sau a membrilor familiei. Avocații adăposturilor pentru violența domestică sunt esențiali în furnizarea de servicii directe bazate pe împuternicire pentru supraviețuitorii violenței domestice și sunt o forță vitală pentru o schimbare proactivă.

Responsabilitati

Ce fac avocații adăposturilor pentru violența domestică?

Un Avocat al adăpostului pentru violența domestică ar trebui de obicei să:

  • Să ofere advocacy, consiliere, informații de intervenție în situații de criză, planificare a siguranței, referințe de sprijin și servicii conexe rezidenților adăpostului care sunt victime ale violenței domestice
  • Furnizați servicii de intervenție în situații de criză, cum ar fi răspunsul la liniile telefonice de urgență și la liniile de afaceri
  • A întâmpinați și examinați supraviețuitorii DV pentru admiterea în adăpost; completați procedurile de admitere, orientare și ieșire, după cum este necesar
  • .

  • Oferiți servicii adecvate din punct de vedere cultural, orientate spre supraviețuitor și flexibile, conduse de o lentilă anti-oprimare și adaptate la nevoile și prioritățile fiecărui supraviețuitor în parte
  • Integrați abordări informate de traume și centrate pe client și modele de reducere a riscurilor în cadrul serviciilor
  • Dă-le posibilitatea rezidenților să facă alegeri sigure și constructive pentru ei înșiși și pentru familiile lor; elaborați planuri de siguranță orientate spre nevoile individuale
  • /li>
  • Supraveghează activitățile din adăpost pentru a menține o atmosferă sigură și de susținere care să încurajeze respectarea orientărilor organizaționale
  • Realizează o trecere prin toate unitățile pentru a confirma că rezidenții și-au îndeplinit corect sarcinile atribuite și au semnat pe fișele de sarcini ale rezidenților
  • Modelizează rezolvarea non-violentă a conflictelor în timp ce abordează problemele sau provocările cu care se confruntă rezidenții; emite avertismente și avize de ieșire, dacă este necesar
  • Răspunde la solicitările rezidenților de asistență sau de rechizite necesare din birouri/spații de depozitare; se asigură că toate zonele comune din adăpost rămân curate și ordonate
  • Setează alarmele pentru a menține siguranța și securitatea adăpostului pe timpul nopții; stabilește orele de liniște în tot adăpostul
  • Ajută rezidenții în ceea ce privește ordinele de protecție/restrângere și alte chestiuni juridice; aranjează servicii medicale de urgență sau servicii de aplicare a legii
  • Oferă sprijin adecvat rezidenților cu copii și îi conectează pe aceștia din urmă cu resurse care promovează vindecarea și reziliența
  • Furnizează asistență financiară de urgență și asistență pentru locuințe; asigură sau aranjează transportul rezidenților adăpostului la întâlniri esențiale
  • Face evaluări și trimiteri adecvate către agenții și servicii din cadrul comunității
  • Face evaluări și trimiteri adecvate către agenții și servicii din cadrul comunității/li>
  • Lucrați îndeaproape cu ceilalți membri ai echipei de servicii de adăpost; mențineți liniile de comunicare deschise
  • Asistați la întâlnirile periodice de supervizare și ale echipei de adăpost, la întâlnirile lunare ale întregului personal și la alte întâlniri, după cum este necesar
  • Părtășiți responsabilitățile de gestionare a cazurilor cu alți avocați ai adăpostului; asigurați limite consecvente între client/avocat și între personal/personal
  • Consultați personalul de gardă în gestionarea situațiilor de urgență și a problemelor legate de adulții și copiii care locuiesc în adăpost
  • Asistați la activitățile de strângere de fonduri și de sensibilizare a comunității; participați la seminarii, programe de formare și evenimente comunitare
  • Dezvoltați și facilitați grupuri de sprijin și întâlniri la domiciliu; gestionați voluntarii și studenții la asistență socială aflați în plasament în cadrul adăpostului
  • Comunicați cu toți cei care sună, cu rezidenții adăpostului și cu personalul într-un mod respectuos și nediscriminatoriu
  • Introduceți și actualizați toate documentele relevante ale adăpostului în timp util, în mod precis, obiectiv și confidențial
  • Introduceți informații pertinente în bazele de date ale județului, statului și ale agenției; asistați conducerea în proiecte și sarcini speciale, după cum este atribuit
  • Conduceți toate sarcinile în strictă conformitate cu politicile și procedurile adăpostului și ale agenției

Mediu de lucru standard

Avocatul adăpostului pentru violența domestică lucrează în principal în interiorul adăpostului care i-a fost atribuit. Este posibil să petreacă mult timp la birou și să utilizeze echipamente de birou, inclusiv telefoane și tastaturi de calculator.

Pot fi necesare deplasări pentru a vizita partenerii din comunitate, a participa la evenimente care reprezintă adăpostul și a ajuta rezidenții adăpostului să se prezinte la întâlniri esențiale.


Program de lucru

Ajutorii de adăpost pentru violența domestică cu normă întreagă pot avea orare diferite, dar de obicei lucrează 40 de ore/săptămână, de luni până vineri, în ture de opt ore.


Despre angajatori

Căutarea unui nou loc de muncă poate părea o provocare. Apărătorii adăposturilor împotriva violenței domestice își pot stimula căutarea unui loc de muncă cerând recomandări rețelei lor, contactând direct angajatorii, utilizând platforme de căutare a locurilor de muncă, mergând la târguri de locuri de muncă, valorificând social media și interesându-se la agențiile de recrutare a personalului.

Avocatii adăposturilor pentru violența domestică sunt în general angajați de:

  • Organizații non-profit
  • Agenții guvernamentale

.


Sindicalizare

Asociațiile și organizațiile profesionale, cum ar fi Alianța pentru HOPE International, sunt esențiale pentru avocații din adăposturile împotriva violenței domestice interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști care gândesc la fel în industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe adaugă valoare CV-ului dvs. în timp ce vă consolidează acreditările și calificările.


Provocari intalnite

Asociațiile și organizațiile profesionale, cum ar fi Alianța pentru HOPE International, sunt esențiale pentru avocații din adăposturile împotriva violenței domestice interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști care gândesc la fel în industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe adaugă valoare CV-ului dvs. în timp ce vă consolidează acreditările și calificările.


Tipul de experienta necesara

Una dintre cele mai bune introduceri în această carieră este să lucrați voluntar la un adăpost local pentru violența domestică, astfel încât să vă puteți perfecționa sensibilitatea față de preocupările unice cu care se confruntă supraviețuitorii violenței domestice și sexuale și să învățați modalitățile optime de a promova vindecarea în urma experiențelor de violență domestică și sexuală.

Lucrând cu o gamă diversă de clienți în diverse medii culturale, veți înțelege mai bine diferitele comportamente, situații și probleme pe care le puteți întâlni ca avocat în adăpostul pentru violența domestică. Vă ajută să oferiți servicii incluzive din punct de vedere cultural, care utilizează practici de implicare a clienților și de advocacy informate de traume.

Puteți avea ocazia să auziți nenumărate povești de la profesioniști mai experimentați și să obțineți o experiență practică valoroasă atunci când reușesc să transforme incidente aparent de rutină în momente de învățare unice.

Angajatorii ar putea prefera candidații care au lucrat cel puțin doi ani ca avocat sau cu persoane și familii în criză, în special într-un cadru rezidențial; astfel de angajați pot lua decizii înțelepte și pot exercita o judecată sănătoasă fără o supraveghere imediată sau orientări clare.

Apărarea directă a serviciilor, experiența în managementul de caz și experiența în dezvoltarea și facilitarea grupurilor de sprijin emoțional vă vor promova abilitățile de rezolvare a problemelor și de intervenție în situații de criză. De asemenea, acestea vă vor învăța importanța unei comunicări eficiente în scris și verbale, a inițiativei și a colaborării și a confidențialității stricte a informațiilor despre clienți și agenție.

O experiență suplimentară în navigarea prin sistemele de servicii, inclusiv sistemele de locuințe, de sănătate mintală, medical, juridic și școlar, v-ar îmbunătăți și mai mult poziția pe piața muncii.

Câțiva angajatori pot oferi candidaților selectați cursuri de pregătire înainte de angajare, de câteva săptămâni sau luni, pentru a-i familiariza cu munca lor și pentru a învăța despre politicile și procedurile organizației, precum și despre resursele comunitare disponibile pentru supraviețuitorii de violență domestică.

Citește despre profesie și ia interviuri/experți în domeniul apărării împotriva violenței domestice pentru a dovedi angajamentul tău față de furnizorii de cursuri și față de potențialii angajatori.

Calificari si certificari recomandate

Este posibil să devii un Avocat al adăpostului pentru violența domestică (DV) cu o diplomă de liceu sau GED (General Education Development); trebuie doar să ai inițiativa de a învăța și de a îmbunătăți abilitățile care promovează echitatea și înțelegerea opresiunii cu privire la violența domestică.

Cu toate acestea, majoritatea titularilor au o diplomă de licență în domeniul tineretului/comunității/lucrărilor sociale, psihologie, asistență socială, justiție penală, sănătate, educație, sociologie sau servicii umane. În același timp, un mic procent deține o diplomă de asociat sau un masterat în aceste domenii.

Puteți obține certificate online în planificare de siguranță, răspuns la traume, intervenție în situații de criză, prevenirea sinuciderilor, servicii de advocacy și administrarea eficientă a birourilor juridice pentru a înțelege mai bine violența domestică și provocările care îi afectează pe supraviețuitorii acesteia.

.


Certificari & Diplome

În general, pentru a obține certificarea este necesară o combinație de educație, experiență și teste, deși cerințele diferă de la o regiune la alta. Programele de certificare de succes protejează bunăstarea publică prin încorporarea unui Cod de etică.

Certificarea acreditată în Microsoft Suite, introducerea de date de bază, aplicații bazate pe internet, limbi străine relevante și formare în domeniul intervenției non-violente în situații de criză de la o organizație obiectivă și reputată poate ajuta aspiranții la funcția de Promotor al adăposturilor pentru violența domestică să se evidențieze pe o piață a muncii competitivă.

Dovezile documentate ale formării bazate pe advocacy pentru violența domestică vă vor ajuta și mai mult să obțineți locul de muncă ales. Angajatorii ar putea fi dispuși să vă accepte candidatura dacă puteți dovedi că sunteți în curs de obținere a certificării sau sunteți deschis să urmați cursul de la o organizație certificată bazată pe advocacy DV.

Cei mai mulți angajatori pot impune o certificare suplimentară în consilierea femeilor maltratate.

Aveți nevoie de un permis de conducere valabil, acceptabil pentru furnizorul de asigurări. În mod obișnuit, obținerea permisului necesită o cerere, taxe de procesare, un examen, precum și educație și experiență relevante.

Candidații ar putea, de asemenea, să fie nevoiți să se supună unei verificări a antecedentelor de angajare care poate include, dar nu se limitează la istoricul de muncă al unei persoane, educație, istoricul de credit, rapoarte privind autovehiculele (MVR), istoricul medical, utilizarea mediilor sociale și depistarea drogurilor. Veți fi supus unui control special pentru a verifica dacă aveți antecedente penale descalificatoare și condamnări pentru infracțiuni sexuale.

Traseul acestei cariere

Performanța, experiența și dobândirea de calificări profesionale determină evoluția în carieră a avocaților din adăposturile pentru violența domestică, care pot deveni manager de caz, manager de adăpost, director asociat și, în cele din urmă, director executiv.

Vă puteți avansa în carieră implicându-vă în relații publice și marketing și puteți lucra pentru a crește gradul de conștientizare a violenței domestice și a nevoilor victimelor, promovând în același timp programele și serviciile disponibile pentru a ajuta supraviețuitorii violenței domestice.

Principalii susținători ai adăposturilor pentru victimele violenței domestice pot alege să lucreze pentru organizații non-profit sau agenții guvernamentale care oferă servicii victimelor violenței domestice și să se implice în strângerea de fonduri.

De asemenea, ați putea opta pentru o carieră axată pe formarea funcționarilor de aplicare a legii și a asistenților sociali care ajută victimele violenței domestice. Alții caută să dezvolte acțiuni de informare a comunității și să predea programe educaționale adecvate publicului larg.


Perspective de viitor

Persoanele care nu fac discriminare și care au o înțelegere clară a opresiunii privind violența domestică, o diplomă de licență în domeniul tineretului/comunității/lucrărilor sociale, o certificare acreditată în domeniul advocacy pentru violența domestică și o experiență de lucru relevantă au cele mai bune perspective de angajare.

.

Dezvoltare profesionala

Persoanele care nu fac discriminare și care au o înțelegere clară a opresiunii privind violența domestică, o diplomă de licență în domeniul tineretului/comunității/lucrărilor sociale, o certificare acreditată în domeniul advocacy pentru violența domestică și o experiență de lucru relevantă au cele mai bune perspective de angajare.

.

Extra informatii

„Un exercițiu de empatie”

În calitate de susținătoare a drepturilor omului în cadrul ONU, Samantha Powers a rezumat totul într-o declarație concisă. Advocacy este un exercițiu de empatie. Fiecare avocat al adăposturilor pentru violența domestică care este ferm empatic și care are abilități excelente de comunicare, abilități de ascultare eficientă, abilități esențiale de gestionare a timpului și abilități fundamentale de rezolvare a problemelor poate aduce schimbarea necesară, un supraviețuitor la un moment dat.

Tendințe pe care trebuie să se concentreze

Avocații dinamici ai adăposturilor pentru violența domestică trebuie să se concentreze pe cele mai recente tehnici de prevenire, cum ar fi educarea publicului larg cu privire la relațiile sănătoase și învățarea modului în care să recunoască semnele de abuz.

Trebuie să vă familiarizați cu legile și procedurile actuale ale forțelor de ordine locale, astfel încât să puteți colabora cu autoritățile competente și să oferiți servicii mai bune victimelor violenței domestice.

Competența culturală de a aprecia și de a lucra cu persoane din medii culturale diferite, fie că este vorba de victime sau de forțele de ordine, va permite o comunicare mai eficientă și o mai bună rezolvare a problemelor.

In concluzie

„Un exercițiu de empatie”

În calitate de susținătoare a drepturilor omului în cadrul ONU, Samantha Powers a rezumat totul într-o declarație concisă. Advocacy este un exercițiu de empatie. Fiecare avocat al adăposturilor pentru violența domestică care este ferm empatic și care are abilități excelente de comunicare, abilități de ascultare eficientă, abilități esențiale de gestionare a timpului și abilități fundamentale de rezolvare a problemelor poate aduce schimbarea necesară, un supraviețuitor la un moment dat.

Tendințe pe care trebuie să se concentreze

Avocații dinamici ai adăposturilor pentru violența domestică trebuie să se concentreze pe cele mai recente tehnici de prevenire, cum ar fi educarea publicului larg cu privire la relațiile sănătoase și învățarea modului în care să recunoască semnele de abuz.

Trebuie să vă familiarizați cu legile și procedurile actuale ale forțelor de ordine locale, astfel încât să puteți colabora cu autoritățile competente și să oferiți servicii mai bune victimelor violenței domestice.

Competența culturală de a aprecia și de a lucra cu persoane din medii culturale diferite, fie că este vorba de victime sau de forțele de ordine, va permite o comunicare mai eficientă și o mai bună rezolvare a problemelor.

Sfat?

Exprimați-vă public împotriva violenței domestice, astfel încât să puteți face parte din comunitatea proactivă care contestă atitudinile tradiționale față de violența domestică și o transformă în infracțiune.

Cursuri gratuite bazate pe aptitudinile necesare pentru aceasta cariera

Vrei sa afli cum interactionezi cu cei din jur?

Dureaza 2 minute. Complet gratuit.