Invata bine

Afla care sunt carierele potrivite pentru tine, citeste informatii despre ele, fa cursuri certificate pentru a putea avea un castig.

Select Your Favourite
Category And Start Learning.

Consilier de intervenție în situații de criză

Embedded deep within the challenges brought on by a crisis may lie the seed of opportunity. As a specialised mental health professional, a Crisis Intervention Counsellor provides emotional support and constructive counsel to individuals undergoing trauma. They not just help clients tide over the immediate crisis and minimise its overall detrimental impact but also equip them with coping strategies and prepare them to benefit from any additional therapy.

Citeste mai mult
Denumiri alternative
  • Consilier de criză
  • Consilier pe linie de criză
  • Consilier de traumă
  • Consilier de sănătate mintală
  • Consilier de sănătate mintală
Aptitudini necesare pentru aceasta meserie
Vrei sa stii ce aptitudini ai? Te invitam sa faci un test gratuit, in urma caruia poti afla care sunt punctele tale forte si ce meserii ti se potrivesc
Incepe testul de aptitudini
Salariile pentru Consilier de intervenție în situații de criză in afara Romaniei
USA
$26.909 An ~ $2.242 luna
UK
£26.789 An ~ £2.232 luna

Esti interesat de o cariera ca Consilier de intervenție în situații de criză?
Inregistreaza la urmatoarele cursuri recomandate pentru aceasta meserie. Primesti certificari!

Cariera de Consilier de intervenție în situații de criză este potrivita pentru persoanele ce au trasaturile de personalitate:

Vrei sa stii care este profilul tau? Foloseste platforma xxx pentru a afla care sunt carierele potrivite pentru tine. Parcurge testul de profilare si iti dam rezultatul pe loc. Gratuit.

Ai putea dezvolta PTSD (tulburare de stres post-traumatic) chiar dacă cineva apropiat ți-a provocat o traumă. Este, de asemenea, frecventă în rândul primilor respondenți, cum ar fi ofițerii de poliție, paramedicii și psihologii.

.

Exploreaza cariera de Consilier de intervenție în situații de criză

În adâncul provocărilor provocate de o criză se poate afla sămânța unei oportunități. În calitate de profesionist specializat în sănătate mintală, un consilier de intervenție în situații de criză oferă sprijin emoțional și consiliere constructivă persoanelor care trec prin traume. Aceștia nu doar îi ajută pe clienți să treacă peste criza imediată și să minimizeze impactul negativ general al acesteia, ci îi echipează cu strategii de adaptare și îi pregătesc pentru a beneficia de orice terapie suplimentară.

Responsabilitati

Ce fac consilierii de intervenție în situații de criză?

Un consilier de intervenție în situații de criză ar trebui, de obicei, să:

  • Crearea și oferirea unui mediu sigur pentru a sprijini clienții în gestionarea unei crize; să-i ajute să proceseze și să facă față disperării, incertitudinii sau durerii cauzate de violența domestică, agresiune sexuală, divorț, moartea unei persoane apropiate sau alte evenimente traumatizante<
  • Furnizează servicii de consiliere în situații de urgență sau evenimente neprevăzute în care cei implicați au nevoie de sprijin imediat sau în mod continuu clienților pentru a-i ajuta să rezolve problemele pe termen lung precipitate de o criză
  • Intervievați clienții și evaluați-le nevoile și obiectivele de tratament; observați-le semnele non-verbale și limbajul corporal pentru a înțelege situația și a evalua stările emoționale și răspunsurile la tratament
  • Colectați, analizați și interpretați date din sondaje și observații pentru a lua decizii în cunoștință de cauză cu privire la persoane sau grupuri
  • Evaluați și explicați o situație pacienților, oferind în același timp sprijin psihologic și menținând o linie de comunicare deschisă pentru întrebări și răspunsuri despre sănătatea mintală
  • Elaborează și execută planuri de tratament și intervenții terapeutice pentru a ajuta clienții să înțeleagă evenimentul și să atenueze trauma
  • Furnizează asistență în gestionarea crizelor în faza acută; se diminuează pe măsură ce clienții învață și exersează mecanismele de adaptare, dând dovadă de recâștigarea controlului asupra vieții și emoțiilor lor
  • Conduce ședințe de terapie individuală și de grup, după caz, pentru a aborda cazurile de depresie, anxietate, abuz de substanțe, PTSD și gestionarea furiei

  • Evaluați riscul de suicid al unui client și oferiți consiliere confidențială în situații de criză, dacă acesta are tendințe suicidare active sau este în suferință emoțională; consiliați planuri de siguranță în cazul unui risc ridicat; solicitați ajutor paramedical în situații acute<
  • /p>
  • Furnizați intervenții pentru clienții aflați în pericol de a se răni pe ei înșiși sau pe alții; faceți ca clientul să se simtă sprijinit și motivat prin implicarea prietenilor și a familiei în intervenție
  • Călătoriți pentru a ajuta școli și comunități din localități care s-au confruntat cu violență sau dezastre naturale, cum ar fi uragane, incendii sau cutremure
  • Ajutați victimele violenței domestice și ale agresiunilor sexuale să își proceseze emoțiile de furie, confuzie, depresie sau anxietate prin oferirea de sprijin confidențial, resurse și trimiteri; ajutați victimele să își planifice siguranța
  • Utilizați abilitățile de ascultare activă, empatie și confruntare adecvată, după caz; comunicați cu membrii familiei, personalul medical, agențiile guvernamentale și alte părți interesate
  • Programați sesiuni de urmărire pentru a urmări progresele și regresele pacienților

  • /p>
  • Referirea pacienților către alți profesioniști în domeniul sănătății mintale, cum ar fi psihiatrii sau terapeuții, agențiile de servicii sociale sau unitățile medicale pentru tratament pe termen lung
  • .

  • Scrieți și depuneți rapoarte de progres în timpul tratamentului; prezentați rapoarte în instanță sau în echipe juridice, dacă este necesar pentru a apăra clienții; păstrați evidențele financiare și ale pacienților
  • Comunicați cu membrii echipei pentru a furniza și îmbunătăți serviciile de consiliere și intervenția în situații de criză
  • Conduceți ședințe de informare și ateliere de lucru pentru a face schimb de cercetări, rapoarte și publicații; instruiți alte persoane din domeniu
  • .

  • Conduceți sesiuni de terapie de grup pe teme de interes general, cum ar fi abilitățile parentale sau gestionarea stresului și a furiei
  • Facilitați intervenția juridică, acțiunile de sensibilizare și recomandările

Mediu de lucru standard

Since Crisis Intervention Counsellors work for diverse facilities, the work environment can vary. Given the growing role of online or telephonic counselling, you may not need to present yourself in person at the organisation or facility you work for but could work from home or remotely.

A Crisis Intervention Counsellor often collaborates with clinical psychologists, licensed counsellors, psychiatrists, and other mental health practitioners, such as marriage & family therapists, grief counsellors and victim abuse counsellors, in their practices or at mental or community health agencies, with drug/alcohol rehabilitation programs and the criminal justice system.

If they work for disaster relief and humanitarian aid organisations, they may need to work with refugees or travel to areas affected by war or natural calamities.

Many have their own private crisis intervention education and consulting practices offering services to a wide array of people and organisations.

Depending upon your job and clientele, you may deal with emotionally distressing and high-pressure situations. Hence, it would help to choose a setting you believe is manageable and suitable.

As a Crisis Intervention Counsellor, you may also work on employee assistance programs specifically catered to help employees in corporates and offices deal with personal and workplace problems.


Program de lucru

Consilierii de intervenție în situații de criză lucrează de obicei cu normă întreagă, deși programul lor depinde de numărul și disponibilitatea clienților. Mai multe unități de internare se pot aștepta să lucrați în ture de seară și de noapte sau în weekenduri pentru a se adapta la programul variabil al clienților sau pentru a face față urgențelor. Deoarece crizele pot apărea la orice oră, trebuie, de asemenea, să rămâneți pregătit să faceți față apelurilor și e-mailurilor urgente.


Despre angajatori

Căutarea unui nou loc de muncă poate părea o provocare. Consilierii de intervenție în situații de criză își pot stimula căutarea unui loc de muncă cerând recomandări rețelei lor, contactând direct companiile, folosind platforme de căutare a locurilor de muncă, mergând la târguri de locuri de muncă, valorificând social media și interesându-se la agențiile de recrutare de personal.

  • Centre de sănătate mintală
  • Spitaluri și clinici publice

  • Practici private
  • Sale de urgență
  • Sale de urgență

  • Centre de tratament ambulatoriu
  • Instituții de învățământ
  • .

    Agenții comunitare

  • Centre de tratament pentru abuz de substanțe sau centre de dezintoxicare
  • Câmpuri militare

  • Organizații umanitare
  • .

    Prisonii

  • Agenții de probațiune și de eliberare condiționată
  • .Centre de detenție pentru minori
  • Centre de consiliere telefonică pentru intervenții în situații de criză
  • Centre de intervenție în situații de crizăli>

    Liniile de asistență telefonică fără scop lucrativ

  • Forumuri de consiliere online/pe chat în direct

.


Sindicalizare

Asociațiile și organizațiile profesionale, cum ar fi Asociația Internațională pentru Consiliere (IAC), sunt esențiale pentru consilierii de intervenție în situații de criză interesați să urmeze o dezvoltare profesională sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri similare în industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe adaugă valoare CV-ului dvs. în timp ce vă consolidează acreditările și calificările.


Provocari intalnite

Asociațiile și organizațiile profesionale, cum ar fi Asociația Internațională pentru Consiliere (IAC), sunt esențiale pentru consilierii de intervenție în situații de criză interesați să urmeze o dezvoltare profesională sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri similare în industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe adaugă valoare CV-ului dvs. în timp ce vă consolidează acreditările și calificările.


Tipul de experienta necesara

Câțiva consilieri de intervenție în situații de criză încep prin a face voluntariat în adăposturi, campusuri universitare sau organizații non-profit pentru a înțelege complexitatea traumelor care vin cu diferiți pacienți și cazuri. Contactarea administratorului școlii dumneavoastră poate fi o modalitate utilă de a rămâne la curent cu oportunitățile din domeniu.

O altă modalitate de a vă introduce într-o carieră în domeniul sănătății mintale este să fiți voluntar la un spital, o clinică sau un azil local. Experiența de muncă demonstrează interesul și dedicarea dvs. față de profesie. De asemenea, vă permite să înțelegeți cum este să lucrați în preajma altor profesioniști din domeniul sănătății și a pacienților. În plus, interacțiunea și lucrul cu diverși clienți vă ajută să înțelegeți diferite comportamente, situații și probleme cu care vă puteți confrunta în timpul practicii dumneavoastră ca și consilier de intervenție în situații de criză.

În plus, lucrul cu o gamă diversă de clienți vă ajută să înțelegeți diferite comportamente, situații și probleme pe care le puteți întâlni în timpul practicii dvs. ca și consilier de intervenție în situații de criză.

Cunoașteți profesia și luați interviuri sau urmăriți la locul de muncă experți care lucrează în domeniul consilierii în situații de criză pentru a vă dovedi angajamentul față de furnizorii de cursuri și potențialii angajatori.

Calificari si certificari recomandate

Majoritatea locurilor de muncă la nivel de intrare necesită o diplomă de licență în psihologie, servicii umane, politici publice, științe comportamentale, asistență socială sau un domeniu legat de sănătate. Cu toate acestea, cerințele de angajare pot varia în funcție de locație și de locul de muncă, variind de la o diplomă de liceu până la un doctorat.

Câțiva angajatori vă pot cere să urmați un masterat în consiliere clinică sau în domenii conexe. O diplomă de masterat vă permite să oferiți clienților sesiuni private de consiliere individuală cu o supraveghere minimă și crește domeniul de aplicare al oportunităților de angajare și al remunerației. Este, de asemenea, o cale care vă poate conduce să deveniți un consilier licențiat de intervenție în situații de criză, în special pentru aspiranții cu o diplomă de licență într-un alt domeniu decât psihologia, serviciile umane sau sănătatea.

Un masterat în consiliere clinică în domeniul sănătății mintale vă învață tehnici de gestionare a crizelor pentru a ajuta diverși clienți să depășească problemele mentale, comportamentale și emoționale. Tehnicile de evaluare, planificarea tratamentului, psihoterapia și sprijinul terapeutic sunt, de asemenea, componente integrale ale programului. Discuțiile în direct și cursurile din clasă merg mână în mână cu numărul necesar de ore de consiliere clinică sub supravegherea unui consilier de intervenție licențiat sau certificat.

Câțiva consilieri de intervenție în situații de criză pot obține o diplomă de doctor în psihologie (PsyD), care durează între patru și cinci ani și implică experiență clinică profesională.

Consilierii de intervenție în situații de criză aspiranți pot începe să se pregătească pentru cariera lor urmând cursuri de liceu în psihologie, sociologie și politici publice.


Certificari & Diplome

Consilierii de intervenție în situații de criză trebuie de obicei să fie licențiați sau să dețină o certificare relevantă pentru a lucra cu clienții în mod legal. Un program de masterat este, de obicei, obligatoriu pentru a susține examenele de certificare și licențiere și vă pregătește pentru acestea.

Certificarea demonstrează competența unui consilier de intervenție în situații de criză într-un set de abilități, de obicei prin experiență de lucru, formare și promovarea unui examen. Atunci când este obținută de la o organizație obiectivă și de renume, aceasta vă poate ajuta să vă evidențiați pe o piață a muncii competitivă, presupune un spor salarial semnificativ, de până la 18 %, vă crește șansele de avansare și vă permite să deveniți consultant independent. Programele de certificare de succes protejează bunăstarea publică prin încorporarea unui Cod de etică.

Determinați cu organizațiile locale sau naționale de consiliere în situații de criză dacă aveți nevoie de licență pentru a practica. Dacă da, probabil că va trebui să efectuați lucrări clinice supravegheate sub supravegherea unui consilier licențiat ca parte a programului de masterat înainte de a aplica. În mod obișnuit, obținerea licenței necesită o cerere, taxe de procesare, un examen, precum și educație și experiență relevante. Aspiranții consilieri de intervenție în situații de criză trebuie, de asemenea, să se supună unei verificări a antecedentelor și să furnizeze referințe pentru a putea susține examenul de licență corespunzător și recunoscut.

Voi va trebui să vă reînnoiți periodic certificarea și licența prin efectuarea de cursuri de formare continuă și îndeplinirea altor cerințe obligatorii.

Traseul acestei cariere

Performanța, experiența și dobândirea de calificări profesionale determină evoluția în carieră. Angajații cu un nivel constant de performanță ridicat pot fi eligibili pentru promovare la fiecare doi-trei ani.

Ați putea începe prin a lucra ca consilier de intervenție în situații de criză și să vă îndreptați spre a deveni manager de caz. Această traiectorie vă va permite, în cele din urmă, să serviți ca director de servicii sociale al unei organizații.

Puteți deveni, de asemenea, un psiholog, psihiatru sau asistent social clinic licențiat prin îndeplinirea cerințelor, inclusiv calificări superioare și relevante, licență, certificare și experiență. Educația continuă și construirea unei rețele solide vă pot permite să intrați în roluri de management pentru a lucra ca directori sau administratori de programe de consiliere. Sau vă puteți lansa un cabinet privat ca și consultant. O altă cale este să vă pregătiți pentru a deveni formator sau supervizor pentru alți consilieri de intervenție în situații de criză.


Perspective de viitor

Candidații cu calificarea academică superioară necesară, susținută de certificări, licențe, abilități și experiență relevante, au cele mai bune perspective de angajare.

Dezvoltare profesionala

Candidații cu calificarea academică superioară necesară, susținută de certificări, licențe, abilități și experiență relevante, au cele mai bune perspective de angajare.

Extra informatii

Ce este intervenția în situații de criză?

O criză acută de sănătate mintală poate fi declanșată din cauza unor circumstanțe neprevăzute sau a unei probleme de lungă durată. În oricare dintre cazuri, cei care trec prin criză pot avea nevoie de o intervenție urgentă, imediată și pe termen scurt din partea unor profesioniști specializați pentru a evita ceea ce poate fi chiar sau se poate transforma într-o situație care le pune viața în pericol. Consilierii de intervenție în situații de criză oferă strategii de tratament imediat în timpul situațiilor de traumă mentală, fizică, emoțională și comportamentală cu care se confruntă indivizii sau grupurile.

De aceea, un consilier de intervenție în situații de criză intervine literalmente în timpul unei crize pentru a ajuta victimele să proceseze evenimentele și să facă față consecințelor și vulnerabilităților lor. Odată ce își recapătă echilibrul biopsihosocial, acestea pot spera să lanseze și să beneficieze de procesul de vindecare pe termen lung, cu ajutorul altor profesioniști din domeniul sănătății mintale, cum ar fi terapeuții, psihologii și psihiatrii. Intervenția în situații de criză urmărește, de asemenea, să îi echipeze pe cei afectați cu încrederea și strategiile necesare pentru a minimiza orice impact pe termen lung al traumei și pentru a preveni reapariția acesteia.

Consilier vs. terapeut

Terapeuții și consilierii tratează adesea clienți cu provocări similare. Cu toate acestea, domeniul de preocupare al terapeuților este diagnosticarea și tratarea afecțiunilor de sănătate mintală, în timp ce consilierii se concentrează mai mult pe abilitarea pacienților de a face față provocărilor vieții.

Cu toate acestea, consilierii se concentrează de obicei pe viitor și abordează pe termen scurt printr-un număr definit de ședințe, în timp ce terapeuții iau în considerare trecutul și oferă îngrijire pe termen lung în mod continuu. În timp ce terapeuții desfășoară o muncă mai aprofundată, consilierii pot sprijini problemele de zi cu zi, inclusiv problemele de relații, mutarea locului de muncă sau adaptarea după o mutare. Cu toate acestea, aceste domenii nu sunt rigide, iar rolurile unui terapeut și ale unui consilier se pot inversa sau suprapune.

Potențialele avantaje și dezavantaje ale consilierii online față de cea în persoană

Terapia online se poate dovedi reciproc benefică atât pentru client, cât și pentru consilier. Clientul poate considera că teama sa și stigmatul social perceput sunt minimizate, mai ales că nu există vizibilitatea implicată de faptul că trebuie să conducă sau să meargă pe jos până la clinică. Consilierul poate considera că este mai ușor să ajute clienții care se simt mai confortabil să discute problemele și să ceară ajutor online decât în cadrul unei consultații în persoană. Consilierea online poate facilita o comunicare mai transparentă și mai directă între consilier și client.

Flexibilitatea de a contacta prin telefon sau electronic face posibile conexiunile la distanță. Consilierea online facilitează, de asemenea, căutarea de sprijin pentru persoanele cu limitări fizice și probleme de mobilitate. Aceasta încurajează persoanele care nu pot călători din diverse alte motive să apeleze la ajutor din confortul casei lor. Consilierul și clientul pot programa sesiunile în funcție de confortul reciproc.

Sesiunile online pot fi mai accesibile decât terapia tradițională. Cu toate acestea, verificați cu furnizorul de asigurări cu privire la acoperire.

Pe de altă parte, mai mulți experți consideră că nu este cea mai bună modalitate de a cunoaște pacientul sau de a construi intimitate. Faptul de a nu putea evalua rapid și de a nu putea răspunde la semnalele non-verbale ale pacientului online vă poate împiedica să obțineți informații holistice despre pacient pentru a pregăti un plan de tratament cuprinzător.

În plus, consilierea online poate să nu se desfășoare întotdeauna la fel de bine ca o configurație în persoană. Clientul sau consilierul pot întâmpina probleme de conectivitate sau alte perturbări, care pot întrerupe fluxul de gândire și pot interfera cu ședința. De asemenea, pacienții se pot teme că informațiile lor private sunt divulgate sau expuse online. În plus, problemele complexe de sănătate mintală sunt de obicei abordate mai bine prin consiliere în persoană.

Din moment ce consilierea online poate avea loc dincolo de granițele geografice, clienții trebuie să verifice calificările, experiența, certificarea și licența consilierului lor.

PTSD la bărbați și femei

În timp ce atât bărbații, cât și femeile suferă de traume, tulburarea de stres posttraumatic (PTSD) tinde să se dezvolte mai des la femei decât la bărbați. Chiar dacă mai puține femei se confruntă cu evenimente traumatice decât bărbații, statisticile arată că până la aproximativ 10% dintre femei dezvoltă PTSD la un moment dat în viață, comparativ cu 4% dintre bărbați. În timp ce cercetătorii nu pot defini cu precizie motivul, se presupune că procentul mai mare de femei care dezvoltă PTSD se poate datora naturii traumei pe care au suferit-o în copilărie sau la vârsta adultă, inclusiv abuzul sexual.

Potențialele avantaje și dezavantaje ale angajării ca liber profesionist vs. angajarea cu normă întreagă

Consilierii de intervenție în situații de criză liber profesioniști au programe de lucru și locații mai flexibile. Ei au proprietatea deplină a afacerii și își pot selecta proiectele și clienții. Cu toate acestea, ei se confruntă cu o muncă și un flux de numerar inconsecvent, ceea ce înseamnă mai multă responsabilitate, efort și risc.

Pe de altă parte, un consilier de intervenție în situații de criză cu normă întreagă are beneficii de sănătate, asigurări și planuri de pensionare sponsorizate de companie. Ei au siguranța locului de muncă, cu o sursă de venit fixă și de încredere și îndrumare din partea șefilor lor. Cu toate acestea, ei se pot confrunta cu plictiseala din cauza lipsei de flexibilitate, a proprietății și a varietății.

Când vă decideți între a lucra ca liber profesionist sau a fi angajat cu normă întreagă, luați în considerare avantajele și dezavantajele pentru a vedea ce funcționează cel mai bine pentru dumneavoastră.

In concluzie

Ce este intervenția în situații de criză?

O criză acută de sănătate mintală poate fi declanșată din cauza unor circumstanțe neprevăzute sau a unei probleme de lungă durată. În oricare dintre cazuri, cei care trec prin criză pot avea nevoie de o intervenție urgentă, imediată și pe termen scurt din partea unor profesioniști specializați pentru a evita ceea ce poate fi chiar sau se poate transforma într-o situație care le pune viața în pericol. Consilierii de intervenție în situații de criză oferă strategii de tratament imediat în timpul situațiilor de traumă mentală, fizică, emoțională și comportamentală cu care se confruntă indivizii sau grupurile.

De aceea, un consilier de intervenție în situații de criză intervine literalmente în timpul unei crize pentru a ajuta victimele să proceseze evenimentele și să facă față consecințelor și vulnerabilităților lor. Odată ce își recapătă echilibrul biopsihosocial, acestea pot spera să lanseze și să beneficieze de procesul de vindecare pe termen lung, cu ajutorul altor profesioniști din domeniul sănătății mintale, cum ar fi terapeuții, psihologii și psihiatrii. Intervenția în situații de criză urmărește, de asemenea, să îi echipeze pe cei afectați cu încrederea și strategiile necesare pentru a minimiza orice impact pe termen lung al traumei și pentru a preveni reapariția acesteia.

Consilier vs. terapeut

Terapeuții și consilierii tratează adesea clienți cu provocări similare. Cu toate acestea, domeniul de preocupare al terapeuților este diagnosticarea și tratarea afecțiunilor de sănătate mintală, în timp ce consilierii se concentrează mai mult pe abilitarea pacienților de a face față provocărilor vieții.

Cu toate acestea, consilierii se concentrează de obicei pe viitor și abordează pe termen scurt printr-un număr definit de ședințe, în timp ce terapeuții iau în considerare trecutul și oferă îngrijire pe termen lung în mod continuu. În timp ce terapeuții desfășoară o muncă mai aprofundată, consilierii pot sprijini problemele de zi cu zi, inclusiv problemele de relații, mutarea locului de muncă sau adaptarea după o mutare. Cu toate acestea, aceste domenii nu sunt rigide, iar rolurile unui terapeut și ale unui consilier se pot inversa sau suprapune.

Potențialele avantaje și dezavantaje ale consilierii online față de cea în persoană

Terapia online se poate dovedi reciproc benefică atât pentru client, cât și pentru consilier. Clientul poate considera că teama sa și stigmatul social perceput sunt minimizate, mai ales că nu există vizibilitatea implicată de faptul că trebuie să conducă sau să meargă pe jos până la clinică. Consilierul poate considera că este mai ușor să ajute clienții care se simt mai confortabil să discute problemele și să ceară ajutor online decât în cadrul unei consultații în persoană. Consilierea online poate facilita o comunicare mai transparentă și mai directă între consilier și client.

Flexibilitatea de a contacta prin telefon sau electronic face posibile conexiunile la distanță. Consilierea online facilitează, de asemenea, căutarea de sprijin pentru persoanele cu limitări fizice și probleme de mobilitate. Aceasta încurajează persoanele care nu pot călători din diverse alte motive să apeleze la ajutor din confortul casei lor. Consilierul și clientul pot programa sesiunile în funcție de confortul reciproc.

Sesiunile online pot fi mai accesibile decât terapia tradițională. Cu toate acestea, verificați cu furnizorul de asigurări cu privire la acoperire.

Pe de altă parte, mai mulți experți consideră că nu este cea mai bună modalitate de a cunoaște pacientul sau de a construi intimitate. Faptul de a nu putea evalua rapid și de a nu putea răspunde la semnalele non-verbale ale pacientului online vă poate împiedica să obțineți informații holistice despre pacient pentru a pregăti un plan de tratament cuprinzător.

În plus, consilierea online poate să nu se desfășoare întotdeauna la fel de bine ca o configurație în persoană. Clientul sau consilierul pot întâmpina probleme de conectivitate sau alte perturbări, care pot întrerupe fluxul de gândire și pot interfera cu ședința. De asemenea, pacienții se pot teme că informațiile lor private sunt divulgate sau expuse online. În plus, problemele complexe de sănătate mintală sunt de obicei abordate mai bine prin consiliere în persoană.

Din moment ce consilierea online poate avea loc dincolo de granițele geografice, clienții trebuie să verifice calificările, experiența, certificarea și licența consilierului lor.

PTSD la bărbați și femei

În timp ce atât bărbații, cât și femeile suferă de traume, tulburarea de stres posttraumatic (PTSD) tinde să se dezvolte mai des la femei decât la bărbați. Chiar dacă mai puține femei se confruntă cu evenimente traumatice decât bărbații, statisticile arată că până la aproximativ 10% dintre femei dezvoltă PTSD la un moment dat în viață, comparativ cu 4% dintre bărbați. În timp ce cercetătorii nu pot defini cu precizie motivul, se presupune că procentul mai mare de femei care dezvoltă PTSD se poate datora naturii traumei pe care au suferit-o în copilărie sau la vârsta adultă, inclusiv abuzul sexual.

Potențialele avantaje și dezavantaje ale angajării ca liber profesionist vs. angajarea cu normă întreagă

Consilierii de intervenție în situații de criză liber profesioniști au programe de lucru și locații mai flexibile. Ei au proprietatea deplină a afacerii și își pot selecta proiectele și clienții. Cu toate acestea, ei se confruntă cu o muncă și un flux de numerar inconsecvent, ceea ce înseamnă mai multă responsabilitate, efort și risc.

Pe de altă parte, un consilier de intervenție în situații de criză cu normă întreagă are beneficii de sănătate, asigurări și planuri de pensionare sponsorizate de companie. Ei au siguranța locului de muncă, cu o sursă de venit fixă și de încredere și îndrumare din partea șefilor lor. Cu toate acestea, ei se pot confrunta cu plictiseala din cauza lipsei de flexibilitate, a proprietății și a varietății.

Când vă decideți între a lucra ca liber profesionist sau a fi angajat cu normă întreagă, luați în considerare avantajele și dezavantajele pentru a vedea ce funcționează cel mai bine pentru dumneavoastră.

Sfat?

În timp ce a fi un consilier de intervenție în situații de criză este extrem de satisfăcător, este, de asemenea, la fel de obositor. Prin urmare, profesioniștii subliniază faptul că trebuie să aveți grijă mai întâi de voi înșivă pentru a vă concentra mai bine asupra muncii și a clienților. Păstrați-vă un număr echilibrat de cazuri pentru a evita epuizarea.

Cursuri gratuite bazate pe aptitudinile necesare pentru aceasta cariera

Vrei sa afli cum interactionezi cu cei din jur?

Dureaza 2 minute. Complet gratuit.